C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de u dans la Base des Partiels 

3 attestations 
 Page /1 

[1] L... fut premièrement mené nostre Sgr après qu'il fut prins au jardin de Ollivet, l... u il fut batu, injurié et opprobrié quand il respondy aux interrogatoires dudit Anne (LENGHERAND, Voy. G., 1486-1487, 127).
[2] ...finablement la pointe de la dicte aguille ag[u]ille, ainsi touchie, comme dit est, a son droit, regart a l'estoille fixe et non erratique qui est appellee l'estoille tremontane, par laquelle estoille tous les maroniers cognoissent leur chemin. (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 53).
[3] O quans en sont et perliz et noyes ou gouffre de Satalie, en la mer Maiour et en la mer de Surrie, ou bras de Saint George et ou fart de Mecines, ou destroit de Maroth et ou gouffre de Venice, en la mer d'Angleterre, de Prusse et d'Alemaigne, et entre les illes de mer, entre Sillain et Caripdin, et en la mer d'Espaigne, qui l'aguille ag[u]ille de leur boiste n'avoient pas touchie a la pierre daymant, a la Vierge Marie, de ceste vertueuse estoille tremontane doulcement ranvoyant les maronniers desvoyans. (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 55).

Fermer la fenêtre