C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de trouveront dans la Base des Partiels 

16 attestations 
 Page /2 

[1] "...aujourd'hui en la cour du roy se trouveront grand foison de chevaliers et barons et gens de haute emprise, qui tous sont désirans, chascun endroit soy, eux efforcer et mettre peine à le fournir et mettre hors lices." (Faits Lalaing K., c.1470, 53).
[2] ..."Sire, a vous m'envoye le Chevalier de l'Estang, lequel a empris garder et deffendre le Cerf Blanc a la Couronne d'Or ; s'il y a si hardy chevalier en voustre court qui se vueille venir esprouver et de se mectre a l'enqueste de trouver le serf et le chevalier, ilz le trouveront tout prest de combatre a touz ceulx qui y vouldront venir, pour deffendre le cerf a son povoir." (Charles de Hongrie C., c.1495-1498, 93).
[3] Et aussy de sainct Nycholas. Ainssy le fais que je l'ordonne, Car en celluy [hospital] mainte personne Trouveront leur neccessité (Myst. st Bern. Menth. L., c.1450, 137).
[4] ...mais je pry tous ceulx qui tant le font auctentique et tant y adjostent foy qu'ilz me sachent a dire quans ont veuz accuséz, mors, pendus ou reprouchiéz en rue par l'encusement de leurs femmes: si croy que cler les trouveront seméz. (CHR. PIZ., Déb. R. Rose H., 1401-1402, 17).
[5] je di que se les hommes reverchent les anciannes hystoires ilz trouveront a peinnes que les cas de ces deux roys soient ensamble pareilz. (PREMIERFAIT, Cas nobles hommes G., 1409, 190).
[6] ...les dessus touchiez trois arbitres aucunesfoiz, (...) se trouveront en grant perplexite pour la difficulte de la cause ou des deppendences d'icelle (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 495).
[7] ...jamais ne partiroient de la cite ou chasteaux sans avoir aucun signe, qui par leur folie et comme ydolatrie leur signifie de leurs emprises ou bien ou mal advenir ; c'est assavoir par le sternu des gens, par un lievre qu'ilz trouveront a l'issue d'une ville, par aigles, par corbins et autres oyseaux volans (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 518).
[8] Et apres troys moys ou quatre a faire la moustre, Beau Filz, tes chevetaines pourront raisonnablement casser le tiers ou le quart qu'ilz trouveront manifestement que ce ne sont pas droictes gens d'armes, mais gens de mestier et pillars. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 408).
[9] Encores il est expedient, Beau Filz, que par bon conseil [con]seil et meur tu doyes disposer tout consequant des compaignes et reliques non saintes qui du remanant de la guerre en ton royaume se trouveront (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 431).
[10] ...deux mes de viandes bouilly et rosti et le frict tant seulement, en laissant les brouez, les viandes delicatives et les entremes aux grans abbez, prelaz et clercs. Il se fault habiliter a sobresse pour non estre gras, remplyz et endormiz, et pour bien travaillier, car oultremer en combatant pour la foy ne se trouveront pas les viandes delicatives, aujourduy pardeca acostumees. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 432).

16 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre