C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de trouverons dans la Base des Partiels 

18 attestations 
 Page /2 

[1] Il nous fault scavoir en quel part Nous trouverons si fine espice [une belle jeune femme]. (Pipée R., c.1470-1480, 173).
[2] Et, de fait [le roy d'Irlande], lui [a Cleriadus] envoye, de par nous, sa couronne et son baston de justice. Et sachez que, par le grant conseil de ses subgietz et vassaulx, il a fait cecy et c'est deposé devant tous et en mect en possession et saisine monseigneur vostre filz et du tout s'en devest envers lui et nous a commandé que, à la premiere bonne ville que nous le trouverons, que il soit couronné. (Cleriadus Z., c.1440-1444, 525).
[3] ".. [La reine Mirro:] Et demain au matin, nous nous en irons aprés Jason secretement et ferons tant que le trouverons." Ce conseil sambla bon a la damoiselle. Q'en diray je: La damoiselle fist le commandement de sa maistresse. Elles preparerent leurs besoignes en celle nuit, et le lendemain, des le point du jour, elles monterent a cheval en habis descongneus et se mirent au chemin. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 154).
[4] ...puis on demanda la fille; on ne la peut trouver et fut partout quise. Alee a la fontaine s'en estoit, Loys la menoit, si fut la compaignie troublee. Lors dit messire Gilles. "J'entens bien la muse; or nous reconfortons, je pense bien ou la trouverons..." (Nouvelles inéd. L., p.1452, 14).
[5] Et s'aucuns vers vous sont rebelles, Ou que mestier ayez de nous, Nous nous trouverons soubz voz elles Incontinant et devant tous. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 564).
[6] Que demain y n'y faille point, Qui a harnois ny aultre chose, Et que chacun de point en point De soy armer se dispose ; Que, en non Dieu, comme je pance, Au plus matin nous partironz partiron(t)[z] Et tous yrons courir la lance, Vois ci Anglois nous trouverons. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 585).
[7] Vecy le texte et cy la glose, Regardons se trouverons rien. (MARCADé, Myst. Pass. Arras R., a.1440, 40).
[8] Nous les trouverons, quoy qu'il couste, Ou nous mourrons tous en la peine. Nous ne cesserons de sepmaine, Tant que nous en ayons nouvelle. (Myst. st Laur. S.W., 1499, 194).
[9] Secondement, pour la convenableté de ceste figure ronde et pour la grant utilité qui s'ensuit, car se nous considerons bien sa proprieté et sa condicion, nous trouverons qu'elle est de sa nature la premiere de toutes. Et pour ce est elle neccessaire et neccessairement presusposee a la demonstracion d'aucunes veritez des figures qui ont angles (EVR. CONTY, Harm. sphères H., c.1400, 6).
[10] Item, nous trouverons que c'est la plus simple figure de toutes les autres et celle qui plus est d'une conformité et d'une egal maniere en toutes ses parties, pour ce qu'elle est contenue d'une seule superfice, comme le cercle est d'une seule ligne. Et de ce s'ensuit il que ceste figure est consonant et amie a Nature dessus toutes les autres, pour ce que toutes les parties de la chose ainsy figuree s'assamblent mieulx et aunient ensamble que ne font les parties des choses qui ont angles (EVR. CONTY, Harm. sphères H., c.1400, 7).

18 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre