C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tresmontaigne dans la Base des Partiels 

4 attestations 
 Page /1 

[1] Et ainsi comme Ardant Desir les menoyt, les dames entrerent en une region devers la tresmontaigne, la ou il faisoit si froit que tout estoit plain de glace. Ladicte region est moult loingtaine de toutes autres terres habitees. Ledit pais est dessoubz l'estoile tresmontaigne, et a nom Godlant. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 247).
[2] Et ainsi comme Ardant Desir les menoyt, les dames entrerent en une region devers la tresmontaigne, la ou il faisoit si froit que tout estoit plain de glace. Ladicte region est moult loingtaine de toutes autres terres habitees. Ledit pais est dessoubz l'estoile tresmontaigne, et a nom Godlant. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 247).
[3] Mais de present et de long temps en vostre mer les vens sont bestournez et de blanc en noir le temps est derivez, c'est assavoir du doulx vent d'orient, qui est appelle lievant, chalme et bonasse, doulcement nourrissant, en un vent chault et austral et en une froide tresmontaigne. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 301).
[4] ...par le vent de tresmontaigne, c'est d'aquilon, se puet entendre vostre desmesure orgueil et appetit de seigneurie de (de) seigneurie desordonne. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 301).

Fermer la fenêtre