C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de treslonguement dans la Base des Partiels 

3 attestations 
 Page /1 

[1] Quel mervaille, car par la bonté de Dieu, combien qu'elle eust bien gardé le loyen du sacrement de son mariage, et que aprés treslonguement elle eust esté weve et vescu en saincte continence, toutefois il li souvenoit bien que sa tresgrant biaulté en sa jonesse et ses jolys et riches atours avoient esté occasion de blessier mainte ame, touchant la passion cardiaque (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 49).
[2] Cestui Grant Serpent regna treslonguement et merveilleusement se deffendi de la grant Aigle Volant noire, dont en parchemin et en cire il s'appelloit vycaire, combien qu'il n'en donnast une poire, et de plusieurs grans et notables Francois aussi, naturelx et gentilz, de lanniers et de vautous, de griffons et de tous oyseaulx fiers. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 280).
[3] Ceste cote talaire de Joseph, comme vous savez, madame, du sang de bouc demoura treslonguement souille, et jusques a tant qu'elle fu relavee et baigne ou precieux sang de l'Aignelet Occis dont le saint vestement devint et bel et net. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 286).

Fermer la fenêtre