C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de treshumblement dans la Base des Partiels 

22 attestations 
 Page /3 

[1] Messire Jehan de Croy, ambassadeur du duc de Bourgogne au roi de France] Pourquoy, sire (...), il [mondit seigneur] vous supplie treshumblement que vostre tresnoble plaisir soit de ordonner a vostredit procureur de lui delivrer et baillier par escript toutes les charges qu'i lui voult imposer (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 186).
[2] Mais a present en ceste darraine et singuliere ordenance et preparacion de son trespassement, il se recommande treshumblement et devotement come il peut et par especial a son reverent et tresamé pere en Dieu le provincial des Celestins (MéZIèRES, Test. G., 1392, 305).
[3] ...il presente en esperit treshumblement a la debonaireté divine, ores pour lors a l'eure de sa mort, ceste presente escripture aveuc son testament et les .II. livres cy desus escris de sa main (MéZIèRES, Test. G., 1392, 308).
[4] Item quant il samblera bon au pere prieur et as freres de aministrer le darrain sacrement, c'est assavoir la Sainte Unction, au povre pelerin, il supplie treshumblement que on ne veulle pas trop atendre pour les perilz survenans de perdre le sens et la memore (MéZIèRES, Test. G., 1392, 313).
[5] Item quant la fin aprocera du povre pelerin selonc le jugement debonaire du fusicien, du pere prieur et de ceulz a qui Dieu par sa grace le vaudra inspirer (...), il supplie treshumblement (...) que il soit portés en la bele chapele de Nostre Dame de l'enfermerie, c'est assavoir devant les sieges en bas sur une flossaie bien arousee de cendres (MéZIèRES, Test. G., 1392, 313).
[6] - Beaulx seigneurs, je mercye le roy treshumblement de l'onneur qu'il fait à monseigneur, à moy et à nostre fille et je sçay bien que ma fille ne pourroit estre gueres mieulx asseuree que à lui. (Cleriadus Z., c.1440-1444, 59).
[7] - Monseigneur, je vous mercye treshumblement des doulceurs et courtoisies que vous m'avez faictes et la royne aussi. (Cleriadus Z., c.1440-1444, 503).
[8] Et le noble Pierre la mercia treshumblement, et dist et compta tout son fait, et sans nul nommer. Mais dist ainsi: "Il fust ung filz d'ung riche homme: lequel oyant parler d'une fille qui demouroit en ung pays estrange, laissa son pere et sa mere pour l'aller veoir..." (Belle Maguel. C., 1453, 53).
[9] ".. [O ma dame] oyez la voix de vostre servant par ma bouche implorant et requerant vostre pitié le plus treshumblement qu'il luy est possible..." (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 134).
[10] O doulx Jhesus, treshumblement Je te prie en devocion Qu'en toute tribulacion Me vueille donner pacience. (Myst. st Adr. P., c.1450-1485, 75).

22 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre