C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de traictie dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] mais ce ne puet estre precisement et a point, si comme j'ay declaire en mon traictie de la Mesure des Mouvemens du Ciel et l'ay prouve par raison fondee sur demoustracion mathematique. (ORESME, Divin. C., c.1366, 54).
[2] Pour laquelle controversie et débat, j'entens en ce petit present Traictie, quelle chose, selon philosophie et principalement selon les raisons d'Aristote, il me semble estre à dire (ORESME, Monnoies W., c.1365, II).
[3] Par les coustumes passes il se puet dire et conjecturer que ou dit traictie de la paix les conseillers des deux parties en parolles seront moulte humbles, mais au baisser des lances ilz feront une grande lievee de bouclier, c'est assavoir grans choses demandant l'une partie et l'autre de raison et d'equite, nonpas offrant la moitie. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 375).
[4] ...ilz auront tousjours deux ou troys argumens apparans et voix de vraye existence pour rompre le festu du traictie precedant. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 376).
[5] Cy commaince ung petit traictie pour faire horoleiges en plusieurs manieres selon l'ymagination du fayseur. (Traité d'horlogerie Z., c.1380, 275).

Fermer la fenêtre