C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tirerent dans la Base des Partiels 

15 attestations 
 Page /2 

[1] Monsgr de Bethencourt et messe Gadiffer se tirerent ... part et parlerent ensemble et s'entracolerent et beserent, pleurant l'un l'autre de grant ioye qu'ils auoyent d'estre cause de mestre en voie de saluacion tant d'amez et de personnes. (BONTIER, LE VERRIER, Canarien G., c.1425 [1482], 73).
[2] ...et tirerent tant de trait de leurs arcs sur ledit fonsset que nul homme ne se osoit monstrer dehors du bastel (LE BOUVIER, Chron. Ch. VII C.C.J., c.1451-1455, 203).
[3] A tant se teut maistre Jehan de Clugny et mist fin en sa raison. Et les quattre deputéz de par le roy se leverent et se tirerent a part ; dont aprés ung petit avoir parléz ensemble, se remirent ariere chescun en son lieu. Et commença l'evesque de Constance a prendre la parolle et a reciter aux ambassaeurs bourguignons les offres et requestes que fais avoient pour et ou nom de leur maistre le duc (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 48).
[4] Si se tirerent tous a part par le commandement du roy pour mieulx y advertir et le debbatre d'une part et d'autre. (Rambaux Frise S., c.1451-1475, 65).
[5] ...si se tirerent les pucelles à une part et commencerent à karoller et à chanter et, pour leur beau chant, fist on cesser les instrumens, pour mieulx les oÿr (Cleriadus Z., c.1440-1444, 606).
[6] Les dames s'escrierent moult douloureusement quant elles veirent l'outrage de ces yvrongnes Centaures. Herculés et Jason coururent lors querir leurs armes et furent adoubez. Si tirerent aprés les yvrongnes qui s'en aloient tout tumbant par les champs, et tant les sieuvirent qu'ilz les rataindirent en une place verte. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 129).
[7] Quant Herculés et Jason eurent ratains ces Centaures, ilz avoient chascun un arc qu'ilz benderent. Puis escrierent les yvrongnes a mort et tirerent sus eulz en telle façon que Herculés frapa ung Centaure nommé Grineus entre deux yeux et luy atacha la teste a un arbre qui estoit derriere luy. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 130).
[8] Et quant ilz se furent entresaluez et Jason eut fait la reverence aux autres dames, Medee entra soubtillement en devises avec lui, et en devisant d'unes et d'autres, ilz se tirerent un petit a part contre l'autel, qu'ilz prindrent a regarder. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 201).
[9] Et de la terre ou Jason avoit semé les douze dens du dragon, saillirent en un instant douze geans de terrible maintien, lesquelz estoient armés a la maniere de lors et lesquez, venus sus terre, sans delayance tirerent leurs espees et en cuiderent venir fraper Jason. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 207).
[10] ...les autres s'apareillerent pour commencer la bataille, escrierent a mort les Gregois et tirerent sus eulz saiettes et trait par grant appetit de vengance. Mais quant le roy vey ce, il les fist cesser et dist: "Cessez vous, cessez! Ne vous travailliez plus pour Medee recouvrer..." (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 214).

15 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre