C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tirast dans la Base des Partiels 

3 attestations 
 Page /1 

[1] Et après ce que ledit Molieme eut chargié ladicte coulevrine de pouldre, et mis par dedens ung tapon de bois et du papier, ledit Richart voulut empescher que ledit Molieme ne tirast ladicte coulevrine, et luy dist qu'il alast achapter des pouldres (Doc. Poitou G., t.10, 1456-1464, 100).
[2] Et Poton luy donna d'un tour ; car il faisoit l'avant-garde, et au retour l'arriere-garde ; puis manda à monseigneur le connestable qu'il lui sembloit que ce estoit le meilleur de s'en aller par le pont de Morlen ; et monseigneur print le chemin par là cuidant que tousjours tirast après lui. Et quant Poton vit que monseigneur estoit passé, et qu'il estoit bien loign de lui il retourna vers le pont de Pouessi. Et quant il fut arrivé devers le Roy, il dist que monseigneur le connestable n'avoit osé passer par là ; et quant monseigneur fut venu devers le Roy, il sceut ce qu'il avoit dit de lui, et le tour qu'il luy avoit joué (GRUEL, Chron. Richemont L., c.1459-1466, 169).
[3] Et Poton luy donna d'un tour ; car il faisoit l'avant-garde, et au retour l'arriere-garde ; puis manda à monseigneur le connestable qu'il lui sembloit que ce estoit le meilleur de s'en aller par le pont de Morlen ; et monseigneur print le chemin par là cuidant que tousjours tirast après lui. Et quant Poton vit que monseigneur estoit passé, et qu'il estoit bien loign de lui il retourna vers le pont de Pouessi. Et quant il fut arrivé devers le Roy, il dist que monseigneur le connestable n'avoit osé passer par là ; et quant monseigneur fut venu devers le Roy, il sceut ce qu'il avoit dit de lui, et le tour qu'il luy avoit joué (GRUEL, Chron. Richemont L., c.1459-1466, 169).

Fermer la fenêtre