C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tenut dans la Base des Partiels 

7 attestations 
 Page /1 

[1] ...s'il advenoit enssy, quant que ce fut, que par ost, par chevauchie ou par feu, li dite fiertre et les reliques qui dedens seroient fussent perdus, ars u mal mis par aucuns adventure, nous, pour nous ne pour noz successeurs, n'en seriemes de riens tenut de demander, requerre ne rechachier sur les dits confreres (Drap. Valenc. E., 1337-1407, 23).
[2] ...queconques hons qui levera feniestre dou dit mestier, mis huers chiaus qui tiennent estal en le viesware, devens le banliuwe de le dicte ville de Valenchiennes, il payecent et soient tenut de paiier a chiaux qui commis y seront dou rechevoir 20 s. tourn.. (Drap. Valenc. E., 1337-1407, 43).
[3] ...que uns et cascuns aprentis soient siervant 2 ans avant qu'il soient ne puissent y estre tenut pour ouvrier. (Drap. Valenc. E., 1337-1407, 48).
[4] Et soit li censiers de le maletote, u persone de par li, presens quant on poise a le balanche pour sen assise rechevoir, se tant ainme sen pourfit. Car, s'il n'i est presens, u persone de par li, on ne l'en sera tenut de point rendre d'assise. (Drap. Valenc. E., 1337-1407, 273).
[5] ...pour celles amendes est ordenet et acordet que li esward des liches et de le pierche en tenront une vérité de quatre mois en quatre mois ou trois fois l'an à leur plaisir, par l'acort de nous ou de chely qui ara cause pour nous, parmy prendant les siermens des maistres foulons et des varlés en venant à le vérité à lequelle il seront tenut de venir ; et s'il en estoient rebaille, nous les poriens constraindre à venir y (Hist. industr. drapière Flandre E.P., t.3, 1330-1500, 405).
[6] ...pour cescun séel que li eswardeur de le pierche à chou commis atakeront et sailleront as dras dessus dis, il aront et rechevront quatre mittes de Flandres et parmy ce, seront tenut de livrer le plonch et faire les seauls, les quelles mittes seront à leur singulier pourfit sans nul compte rendre. (Hist. industr. drapière Flandre E.P., t.3, 1330-1500, 407).
[7] ...car je meïsmes ay tenut une anchienne letre et liiet, que ly capitle Saint Pire avoit exhibueit par devant les esquevins de Liege (HEMRICOURT, Miroir Hesb. B.B., 1353-1398, 304).

Fermer la fenêtre