C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tendues dans la Base des Partiels 

14 attestations 
 Page /2 

[1] Les rues estoient tendues et couvertes a ciel par ou le Roy passoit (LE BOUVIER, Chron. Ch. VII C.C.J., c.1451-1455, 348).
[2] Si furent les rues a tous léz, a destre et a senestre, tendues somptueusement, et y avoit a tous quarrefours des personnages et des misteres de grant entendement, avec ce que toutes fenestres estoient garnies de dames et de belles damoiselles de la ville, dont l'aornement et la specieusité ammusoit les yeulz des entrans, car en y avoit si grant nombre et de si diverse beaulté que les yeulz ne s'en pooient ravoir ne les ceurs distraire. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 220).
[3] Ilz chevaucherent contremont. Le boys passé, la roche voyent, Les tentes qui tendues estoient Soubz la falise enmy la plaine, Et le rieu jouxte la fontaine Qui sours y fu nouvellement; Chascun se merveille forment. Bien dïent que c'est fayerie, Regardent en la prayerie Trefz et tentes et paveillons, Et le doulx chant des oysillons Qui retentist ou vert boscage Dessus le rui ou boys ramage. Grant peuple voyent fourmoier Et ces cuisines fumoyer, Et leur sembla ung moult grant ost. (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 143).
[4] Et par la ont ilz passoyent estoyent les rues de la cité parees et tendues de riches tapis. (Rambaux Frise S., c.1451-1475, 71).
[5] Quant le roy eut illec sejourné certains jours en la pleniere resplendisseur de joye, il se departy a tout son ost, sy s'en ala a Paris. En laquelle pour sa bienvenue l'en fut moult esleechié et tant, que toutes les rues estoient tendues et ornees de draps, le pavement estoit estramé de vert et umbroié d'arbres plantez en pluiseurs lieux verdoians. (Jehan d'Avennes F., c.1465-1468, 117).
[6] Un homme estoit à Paris du temps du sage roy Charles, qui aprise avoit une telle industrie que merveilleusement il sailloit, tumboit, et faisoit plusieurs apertises sus cordes tendues hault en l'air (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V S. II, 1404, 60).
[7] ...la leurs chambres tendues En dourtouer Ont près a près (CHR. PIZ., Dit Poissy R., 1400, 169).
[8] Un homme estoit à Paris du temps du sage roy Charles, qui aprise avoit une telle industrie que merveilleusement il sailloit, tumboit, et faisoit plusieurs apertises sus cordes tendues hault en l'air (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V S. II, 1404, 60).
[9] \à Jehan Debbout, Gherard Le Costre (...), tendeurs d'oyseaulx de deduit et lieutenant du maistre faulconnier de monseigneur en Flandres, sur les tendues de Hulsterloo (Comptes Etat bourg. M.F., t.3, 1416-1420, 289).
[10] Et à George de Lille, lieutenant du maistre faulconnier de Flandres, pour despence qu'il a faiz à visiter les tendues ausdiz oyseaulx es lieux dessus diz, pour loingnes, tourets, chapperons et autres menues choses appartenans ausdiz oyseaulx, 10 livres (Comptes Etat bourg. M.F., t.3, 1416-1420, 290).

14 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre