C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tendoient dans la Base des Partiels 

9 attestations 
 Page /1 

[1] tous lesquelz ambassades estoient fais et tendoient ... une fin, c'est assavoir de entretenir lesdiz seigneurs et princes en vraie concorde et bonne union et tous les suppos du royaulme en paix et tranquilité. (* *, 100).
[2] ...tous sonnoient et tendoient a une fin et a une conclusion : c'estoit que l'heritier de France, le daulphin, se reduisist et venist vers son pere (...), et qu'en ce faisant, le roy luy presentoit son amour et sa grace, et oubliance de toutes jennesses et faultes passees ; et tant pour faire venir le daulphin plus tost a son intention en ce, prioit au duc son beau frere qu'a ce il le voulsist duire et instruire (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 90).
[3] Orpheus, qui povoit quant a ce juger soy innocent et bien voulu de tous, ne se contregarda point de la faulse entreprinse des femmes de Trace qui contre lui tendoient leurs espies. (PREMIERFAIT, Cas nobles hommes G., 1409, 172).
[4] Lez Apostres tendoient, et estoit tout leur desir, d'atraire et de ramener lez princes seculiers a la voie de verité et a la foy catholique et non mie de lez retraire de la foy. (Songe verg. S., t.2, 1378, 45).
[5] Apprès fist li rois destacquier et oster toutes les chaines de fer qu'on avoit mis pour tendre as quarfours des rues, et ossy les estaques à quoy elles tendoient. (Hist. chron. Flandres K., t.2, 1342-1383, 219).
[6] ...l'expedicion du roole que mondit seigneur avoit fait faire pour beneficier aucuns de ses serviteurs qui estoient et tendoient estre d'Eglise (Comptes Etat bourg. M.F., t.2, 1418-1420, 113).
[7] ...deulx hommes (...) qui tendoient devant les terriers de la garranne de son père et de Françoise Rabourné, sa cousine, qui a partie en ladicte garenne, c'est assavoir dix poches à congnins qui jà estoient tendues, et vingt cordes à colet qu'ilz vouloient tendre, pour prendre et desrober de nuyt les congnins de ladite garenne. (Doc. Poitou G., t.11, 1465-1474, 110).
[8] ...tous ensamble, en bonne ordonnance, chevaulchèrent en train de tire vers les parties où ils tendoient aler. Et sur la brune rencontrèrent sur leur chemin de cinq à six cens combatans de leurs ennemis, qui tantost se mirent à fuite (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.5, c.1444-1453, 98).
[9] ...touttes les responces (...) ne tendoient que à dillacions pour passer temps (ESCOUCHY, Chron. B., t.1, c.1461-1472, 160).

Fermer la fenêtre