C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tendent dans la Base des Partiels 

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[1] Aussy tendent ilz fort ... ces ratz, qu'ilz menguent comme nous faisons les josnes lappereaulx. (Voy. et pard. M., c.1419-1425, 88).
[2] Mais peu sont qui labeurent morir a eulz mesmes ne qui tendent plainement au dehors d'eulz ; et pour ce, ilz demeurent en eulz mesmes impliqués, et ne pevent sur eulz mesmes estre eslevez en esperit. (Internele consol. P., 1447, 235).
[3] Li pouure vont à la ceruoise, Leur, ilh font mult souent grant noise; Qui ont pau d'argent en leur malle; Et li plus riche vont à vin, Ou anueus, ou alinckin, Li enfachon tempre la prendent Por le doucheur, à cuy il tendent, Et tant y uont mes gloteceaux Qu'il en deuinent laronceaux, Et quant ils n'ont plus que despendre, Si emblant qu'il se font pendre (Sept péchés C., c.1300-1350 [p.1478], 216).
[4] O hault plasmateur glorïeux, Mon Dieu regnant en Trinité, Je sens bien que je suis ja vieux Et tendent a decrepité. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 126).
[5] ...ainsi gastent le temps et perdent et font grant mise folement par vaine esperance qui par aventure en leur erreur les reconforte pour un pou dapparence ou coniecture daucune congelacion estrange faitte par diverses mixtions et feu quelque matiere dure remettre en poudre ou eaue ou autrement. Cuident par ce avenir au degre ou ilz tendent (CHR. PIZ., Avision T., 1405, 138).
[6] Mais quant parmy gloire et oultrecuydance Tendent leurs retz, les rapeaux en sont lours (LA VIGNE, Ball. Bruyt Commun B., 1509, 176).
[7] Et en nostre propos, par voie de generacion toutes communités partiales tendent par nature a communité de cité, qui est communité parfaicte. (ORESME, Pol. Arist. M., c.1372-1374, 48).
[8] ...ceulz qui honeurent pecunes et qui tendent a les aquerir (ORESME, Pol. Arist. M., c.1372-1374, 69).
[9] Et le plus des gens vivent et tendent a la replexion de leur concupiscence. (ORESME, Pol. Arist. M., c.1372-1374, 94).
[10] Et en policie ou en cité est un autre princey semblable a princey yconomique ou les princes querent et tendent premierement et principalment au profit des subjects et non pas a leur propre profit fors secundairement, et mesmement le roy, qui doit estre par soy souffisant en touz biens sans indigence, si comme il appert pleinement ou XIIIe. chapitre de le huitiesme d'Ethiques. (ORESME, Pol. Arist. M., c.1372-1374, 127).

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