C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tend dans la Base des Partiels 

7 attestations 
 Page /1 

[1] ...a mon semblant tu es plus cappable de raison et de prudence qu'ilz ne sont, tant par ton aage qui desja tend aucunement a meureté de coraige, aussi comme pour telz meurs assez debonnaires et de plus doulz maintieng, se je ne suis deceupte, que elles ne sont es aultres. (RASSE BRUNH., Flor. Elvide B.N. C., a.1456, 20).
[2] Et pourtant ne vous soit estrange S'ainsi font, car, se myeulx savoyent, Moult voulentiers l'anonceroyent, Et tel louenge est mieulx choisie Que vostre faulce ypocrisie Qui ne tend qu'a tout mal venir. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 574).
[3] communaulté de cytoiens, laquelle naturellement est franche et tend à liberté, jamais scientement ne se submectroit à servitude, ou s'abbaisseroit au joug de la puissance tyrannique. (ORESME, Monnoies W., c.1365, LXXII).
[4] Car elle [la terre] tend de tous costez a eslongnier le ciel pour sa grant pesanteur tant qu'elle peut, et pour ce lui est neccessairement deu ce mylieu dessus dit qui egalment du ciel de toutes pars se eslongne par nature. (EVR. CONTY, Harm. sphères H., c.1400, 3).
[5] Et pour conclusion de ton confesseur royal, s'il tend a prelacion, en publique ou en secret, sus quelconque forme que ce soit, saiche le roy que tel confesseur ne lui dira ja pure verite, mais deviendra masson, la truelle en sa main, et jouera de placuerunt, comme il fu dit dessus assez plus largement. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 271).
[6] Et saches que le focile superior est le moindre et tend a la partie du polce iusques a la rotule du coulde (PREVOST, Cir. Guill. Salicet, 1492, IV,2).
[7] Et quant le prince tend la main, l'eschanson luy baille le gobellet descouvert, et met la tasse soubz le gobellet, jusques ... tant que le prince ait beu, pour garder l'honnesteté du prince, de ses habiz, et pour magnificence que l'on doibt au prince plus que aux autres. (LA MARCHE, Mém. IV, Pièces annexées, p.1468-1500, 38).

Fermer la fenêtre