C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tantoust dans la Base des Partiels 

18 attestations 
 Page /2 

[1] Cependant le roy n'oublia pas qu'il ne mandast querir tantoust ses medicins et les meilleurs qu'il eust pour mediciner Lanceloit qui estoit blessé merveilleusement. (Belle Maguel. C., 1453, 26).
[2] Et quant l'enffant sentit le feu, il s'esveilla et commança a plourer. La damme envoya tantoust en la ville querir une damoiselle qui estoit nouvelle relevee d'un filz qu'elle avoit eu. Si lui bailla la damme l'enffant a nourrir et la mist en une chambre auprés d'elle. (Charles de Hongrie C., c.1495-1498, 3).
[3] Donques que tantoust sans atendre Y soit mi mi(s) deux cens pyonniers Pour le faire de la descendre Avant qu'il soit deux jours entiers. Entre vous les cinquantiniers, Faictes tantost ceste entreprise Et y prenez de bons ouvriers Qui en puissent savoir la guise. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 164).
[4] Je ne scay comment entendez De les vouloir par la surprandre. Tantoust pourront contremander Leurs gens, qui viendront sans atendre, De toutes parts vers eulx se rendre ; Que a toute heure peuvent passer Vous (Voire) [vous] pourront decepvoir et prandre, Voire jusques a Jargeau chasser. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 442).
[5] Puis apres, faictes porter pierres De fais, tantoust sus la muraille, Broches ardant a grosses quarres Pour percer jalerant a maille, Maillez de plon, autre ferraille, Aussi ars, piques et raillons, Jusarmes, hallebardes de taille, Vouges et grant gran(z)[t] bec de faucons, Salades et grans bassinez, Oveq arbalestes de passe, Lances et fers bien affinez, Qu'i ne soit riens qu'on ne trespasse. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 550).
[6] Apres, pour le siege du pont Ou il ont une bastille, Tantoust nous en ordonnerons Et mectre gardes pour la ville, Que nul ne sera si abille D'Englois, si osé ne hardi De saillir hors son domicille Qu'i ne soit tantoust reverdi. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 617).
[7] Apres, pour le siege du pont Ou il ont une bastille, Tantoust nous en ordonnerons Et mectre gardes pour la ville, Que nul ne sera si abille D'Englois, si osé ne hardi De saillir hors son domicille Qu'i ne soit tantoust reverdi. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 617).
[8] Et puis les juifs sans grans demeure Luy myrent la lance au cousté Et puis après il l'ont bouté Si fort qu'il entre juqu'au fège Et tantoust en saillit ung roye A grant quantité sang et aygue (OUDIN, St Genis M.S., c.1490, 65).
[9] Certes je vous fais a ssavoir Que se tous les dyables qui sont Vueillent entendre de profont Maisque il ne soint sots ne chiches Que nous serons tantoust bien riches (OUDIN, St Genis M.S., c.1490, 76).
[10] Car il nous fault en verité Aussi toust que aurons tempté Ung homme quant le trouvons fol Que tantoust luy rompons le col Adonc ferons sambler musart Ihesu crist car il sera tart Du repantir après la mort (OUDIN, St Genis M.S., c.1490, 76).

18 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre