C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tablete dans la Base des Partiels 

6 attestations 
 Page /1 

[1] Il est vray que ne la mere de Egipte et de Surye, de Grece et de Ytalye, qui est appellé le mer Adriane, en chascune galée ou nave ou aultre vaissiau de mer, les patrons, comites ou nocliers, gouverneus des naviles susdis, ont une boiste qui est appellee la boiste ou aguille de navier, dedans laquelle boiste ou millieu, sur une petite pointe de metail a une petite tablete, plate et ronde, en maniere de roe, tournant assise sus ladite pointe (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 53).
[2] S'il se trouvoyt au boys toust seuz Avec quéque belle filiete, Il luy euseroit sa tablete. (Myst. st Bern. Menth. L., c.1450, 74).
[3] ...la Tablete de boys, laquelle fust mise ou Sepulcre soubz le precieux chief de Jhesuchrist, en laquelle est l'enprainte du chief de Jhesuchrist, laquelle Tablete est encore rubrichee du glorieux sanc de Jhesuchrist. (Songe verg. S., t.1, 1378, 325).
[4] ...la Tablete de boys, laquelle fust mise ou Sepulcre soubz le precieux chief de Jhesuchrist, en laquelle est l'enprainte du chief de Jhesuchrist, laquelle Tablete est encore rubrichee du glorieux sanc de Jhesuchrist. (Songe verg. S., t.1, 1378, 325).
[5] Jehan Haussepié, demourant à Meleun, pour relier un livre de grous parchemin, pour estraire les debtes de l'Ostel, et pour une tablete à trancher parchemin (Comptes hôtel rois Fr. D.-A., 1380-1481, 98).
[6] ...une grant tablete de dyament assise en ung petit fermaillet d'or (ESCOUCHY, Chron. B., t.3, Pièces justif., 1440-1461, 256).

Fermer la fenêtre