C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de soixante dans la Base des Partiels 

124 attestations 
 Page /13 

[1] ...luy vinrent présenter pluisieurs présens merveilleux, en baisant la terre, devant sa table, comme martres crues, robes de soye, soubes, chapeaux fourrez, draps de laine, dens de couragnes qui est poisson, or, argent, bien de soixante manières de dons. (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 56).
[2] et l... tuerent deux hommes, et emporterent soixante et une pieces de toiles fines, et enmenerent deux fames, qui fut un grand esclandre et nouveaul en cette ville de Paris, pour ce que onques ne y estoit arrivé tel oultrage pour guerre ne aultrement... (* *, 26).
[3] En celui temps et oudit an mil CCCC soixante et ung fut rompue la Pragmatique Xanction et cetera, dont plusieurs prelas et gens d'eglise du royaulme et Daulphiné furent courcés et desplaisans, pource que leurs prerogatives furent en ce fait fort deprimées et que les finances du royaulme par ce moien aloient ... Rome. (* *, 49).
[4] "L'an mil CCCC soixante cinq ou mois de septembre, fut cy tenu le lendit des traïsons et fut par une treve que on print. Mauldit soit il qui en fut cause!" (* *, 102).
[5] Et pour chascun jour de vostre vacacion (...) vous avons ordonné et tauxé (...) la somme de soixante solz tournois oultre et pardessus vos gaiges ordinaires et les fraiz qu'il vous convendra faire eu dit voyage, tant en batelage pour passe de mer, guides et conduite pour la seurté de vostre personne (Chron. Mt-St-Mich. L., t.2, Pièces diverses, 1432-1463, 146).
[6] il estoit expedient que le dit nombre de lances et archiers feust encores continué et entretenu en nostre dit service et ... la cause dessus declairée (...) traictèrent (...) qu'il entreprinst la charge defaire la dicte entretenue (...) d'icellui nombre de soixante lances ... cheval et neuf vings archiers. (Chron. Mt-St-Mich. L., t.2, Pièces diverses, 1432-1463, 149).
[7] Il y a des mois desja six Que nostre siege y est permis, En nombre de soixante mille, Tous gens de fait et exquis Qui ont enclos toute la ville ; Ne james nous n'en partirons Que leur cité n'ayons acquise, Les pays, et les environs, De par nous, et leur ville prise. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 318).
[8] Chascun scet que celuy Jhesus Avoit des disciples foison Et, dit on, que de sa maison Avoit dix ou douze du mains, Que ses privéz, que ses germains, Et encores a l'ayde d'eulx En avoit bien soixante et deux Tous en son comment, je suppose. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 763).
[9] Ont aussy droit de mettre en icelle forest de Vernon, par chascun an, soixante pourceaux en la pesson d'icelle forest (HECTOR DE CHARTRES, Cout. R., 1398-1408, 33).
[10] Les religieux, abbé et couvent de Jumiegez, par le don de Robert, conte de Meulenc, ont en la forest de Brotonne soixante pieux pour leur estalliere de la Vigaie. (HECTOR DE CHARTRES, Cout. R., 1398-1408, 90).

124 attestations 
 Page /13 
Fermer la fenêtre