C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de soi dans la Base des Partiels 

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[1] Et tout parle jeo ensi du Pier et puis de Filz et chescune par soi, pur ceo n'est mye ma entente, ne nului ne croie, qe jeo voille deseverer en dit ne en pensee le Piere du Filz ne le Seynt Espririt de eaux diaux (HENRI LANC., Seyntz medicines A., 1354, 31).
[2] Ore, jeo croie qe ceo qe homme plus communalment donne ... malade pur soi refroider par mesure quant il est trop chaud, c'est une eawe qe homme appelle eawe rose ; et ensi est appellee pur ceo qe de roses est elle faite. Et de rouges est elle plus fyne qe des autres ; et, tout soit elle faite de rouges, si est elle en luy meismez clere et blank, et riens ne se resemble la rouge rose, fors qe par l'odour. (HENRI LANC., Seyntz medicines A., 1354, 149).
[3] ...jeo vous prie, Sire, qe la orde plaie de ma malette bouche soit si enoynte et enbaumé, qe jeo soi garriz de la purture et de la orde venym qe hors par ma bouche est issi. (HENRI LANC., Seyntz medicines A., 1354, 176).
[4] ...dont dout bien le piee q'est malveis de soi meismes doloir, qe porte si garnt fes come un corps pleyn et chargiee de vils et tresordes pecchés (HENRI LANC., Seyntz medicines A., 1354, 182).
[5] Il est bien voir qe, quant une persone est par ascune maladie si enfiebli qe se nature ne luy poet mye eider ne soi sustiner sanz l'eide d'ascune bon chose, qe ly meistre fait et ordenee pur le pacient revigourer et aforcer sa nature, par qoi il se puisse espurger des humours et de la maladie q'est par dedeinz et conforter les bons espiriz et afforcer contre le male. (HENRI LANC., Seyntz medicines A., 1354, 193).
[6] ...vie contemplative a en soi degrés et parties (* *, 18).
[7] ...car cest amour [mondaine] est comme gluz qui empesche les esles espirituelles de l'ame qu'elle ne puisse soi eslever en hault. (* *, 22).
[8] Si pouez congnoistre que jeunes gens plains encores de temptacions charnelles et aultres, et grans pecheurs aussi, qui ont mené maise vie longuement, ne puent ne doivent soudainement soi donner du tout a la perfection de contemplation. (* *, 27).
[9] Mais yci elle se puet plus hardiement abandonner a estre seule et s'efforcer acquerir la perfection de la vie contemplative en soi fichant en l'amour divine telement qu'elle oublie soy et aultrui (* *, 31).
[10] Vray est que le principal secret et la silence doyvent estre par dedens l'ame plus que dehors; c'est a dire que l'ame boute hors de soi et de son habitation toute cure mondaine (* *, 32).

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