C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de singla dans la Base des Partiels 

3 attestations 
 Page /1 

[1] Or se partit monseigneur de Bethencourt le IXe iour de mai mil CCCC et V, et singla tant qu'il dessendit en l'isle Lancelot, et en l'isle de Forte Aventure ; trompettes sonnoient et clerons, tabourins, menestrés, herpes, rebebets, busines, et de tous instrumens. (BONTIER, LE VERRIER, Canarien G., c.1425 [1482], 162).
[2] En mer s'empaint et plus n'atarge, Ilz monterent en une barge. (...) Il ne va la plus atargant, Car treffort il s'en va nagant. Tant a siglé, tant a nagié Qu'il est de Garande approchié; Le vent fut bon, il singla fort, En bien pou d'eure vint a port. Et quant Gieffroy au port se sent, Tantost a la terre descent. (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 282).
[3] Quant Jason se fu party de Lennos et eut sacré sa nef a la dieuesse Palas et aux dieux de la mer, il singla par pluseurs journees a voile levé puis cy, puis la. Mais la fin en fu telle que Argos, soy reglant sus le soleil, arriva un jour en l'isle qu'il desiroit trouver, par fortune de mer qui le constraindy a soy bouter ou regort ouquel seioit l'isle de Colcos. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 191).

Fermer la fenêtre