C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de seulz dans la Base des Partiels 

6 attestations 
 Page /1 

[1] Si ont envie leurs adversairez, quand ilz se voient ainsi reprimés par deux seulz chevaliers, eulx qui sont plus de .l., et tellement lez envahissent que par force de combatre leurz escus furrent detrenchiés et escartelés (Fille comte Pontieu B., c.1465-1468, 57).
[2] Le tiers bien est que hommes seulz ne pourroient contrester à leurs anemis (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V S. II, 1404, 27).
[3] Et pour ce, se les moiens tous seulz sunt les plus fors ou se il se mettent ovec une de ces parties tant que l'autre soit plus fieble, il repriment les malvés mouvemens de celle partie. (ORESME, Pol. Arist. M., c.1372-1374, 187).
[4] Et dient que il sont seulz vicaires de Jhesuchrist en terre, qui fust Roy et Seigneur de touz seignorisans, et se dient avoir celle auctorité et ce pover pour le titre de la plaine puissance que il ont, pour lequel titre, aussi, il dient que touz lez royaumes et lez seignories du monde sont seues, et lez puent doner et oster quant il leur plait (Songe verg. S., t.1, 1378, 95).
[5] ...ainssi, il [les rois] retienent le pasteur et laissent lez berbys touz seulz aux champs, et aussi ilz le font ou grant prejudice et diminuisement du service divin. (Songe verg. S., t.1, 1378, 234).
[6] J\éSUS. «...Les bons ne vieng pas appeler, Mez les pecheurs pour amender. Touz appelés les justes sont, Dë estre appelés mestier n'ont. Seulz en ont les pecheurs mestier Pour euz au chemin adrecier.» (GUILL. DIGULL., Pèler. J.-C. S., 1358, 172).

Fermer la fenêtre