C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sens dans la Base des Partiels 

502 attestations 
 Page /51 

[1] Item plus mes bons amix j'ay deputé et ordenné mon beau oncle Arnaut de Caumont et mon ben amé escuier Galhardet de Tozeux pour avoir le regiment et estre residentement guoverneurs de ma tres chere et ma tres bien amee m'amye, de mes enfans et de vous autres et auxi de toute ma terre de Guascoigne, d'Agenois, de Pierregour et de Bazadés come ceulx esquells je me confize grandemant de leurs sens, loyauté, bonne discrecion et diligence pour vous regir et gouverner paisiblement et pasciffiquemant, en vous priant que a ce qu'il vous diront, demonstraront, conseilleront et aministraront, lez vueillés aryre et estre vrays, obeïssans et les secourre et aidier se mestier en ont, comme a nostre propre persone (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 14).
[2] Mais selon la petitece de mon sens il me semble, sauue leur grace, quil y a plus. (MANDEVILLE, Voy. L., p.1360, 334).
[3] Aucuns saillent, aucun gargounent de la voiz et hochent la teste tellement que il samblait estre hors du sens. (JEAN LE LONG, Voy. Bieul B., 1351, 327).
[4] le roy priva et fit priver l'Université de Paris et aultrez gens d'eglise (...) des franchises desquelles ilz avoient acoustumé de user et jouir paisiblement en tout le temps passé (...) c'est assavoir de povoir vendre vin ... detail sens paier aucun quatriesme ne aultre subside. (* *, 50).
[5] De reciter et coucher ici les opinions et deliberacions du tout en tout d'ung chascun opinant porroit estre trop ennuieux, car en opinant pour la plus saine partie des opinans lesdites matieres, especialement de faire ouverture de la ville de Paris, demourerent en perplexité sens y donner conclusion certaine (* *, 67).
[6] lesquelz avoient delessées leurs opinions en proplexité sens y avoir donnée conclusion certainne (* *, 67).
[7] Et pource que lesdites responces du roy semblerent au conseil conclurre en negative, ou ausmoings le roy vouloit que mond. seigneur de Berri et ses aliés declarassent plus ... plain particulierement leur entencion sur chascun article et les fins o- ilz vouloient venir, sens faire leurs demandes si grandes ne si confuses, pour cedit jour de vendredi tout demoura imparfait (* *, 75).
[8] affin de Dieu remercier de la roupture que il avoit faicte des armées desdiz seigneurs du sang, sens grant effusion de sang humain (* *, 96).
[9] ...mes sens pourvit aux inconveniens, et patience et clemence prevaluerent a l'encontre de malignité et dureté de ceur, et fut la terre ariere restablie en main droituriere (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 82).
[10] ...subtil chevalier estoit et de bon sens (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 109).

502 attestations 
 Page /51 
Fermer la fenêtre