C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de segneur dans la Base des Partiels 

67 attestations 
 Page /7 

[1] Après scet la Vostre Sainctité que au temps que le reaulme de France estoit en division avecques le illustre prince le segneur duc de Bourgoingne (Passage Terre Sainte Piloti D., 1441, 9).
[2] ...(r)Mon Dieu et mon Segneur, par ta sainte grace je prenderay ton galice, et en apelant ton saint nom...» (MéZIèRES, Test. G., 1392, 306).
[3] Lors le pere prieur prendera le corps de Nostre Segneur sur la platine, et tout ainsi par une doulce contemplacion come se le doulz Jesus vausist dire : (r)Desloiés moy cestui prisonnier et grant pecheur, car par ma grace je le vien visiter, combien qu'il ne l'ait pas deservi». (MéZIèRES, Test. G., 1392, 312).
[4] ...la delivrance de la maison de Dieu, la redemption du saint lieu et la prostration ou convertion des anemis de la foy par vous soit faite ou pourchasie, ou nom de nostre segneur Jhesu Crist. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 44).
[5] Nostre Segneur Dieu, Jhesu Crist, en l'evangile des grans princes catholiques fait mension disant que aucun d'iceulz a achete une ville, l'autre V. paire de deus et l'autre de nouvel a espouse femme ; et pour ce il sont fort occupes et s'exscusent de venir a la cene en Jherusalem du doulz Aignelet sans teeche. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 56).
[6] ...c'estassavoir la Passion de Nostre Segneur Dieu, Jhesu Crist co-operant et adrechant tout a bien, en gardant la regle de la sainte Chevalerie joyeusement a la lettre. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 59).
[7] ...conseil d'Athitofeth qui fu donne a son segneur et roy victorieux, c'estassavoir de laissier et abandonner si villement la cite d'Alixandre, roine d'Egipte. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 77).
[8] Et, en fuiant toute propriete sur paine d'escommeniment, nos combatans seront contens de vivre en commun, seurs en nostre segneur de leur vie et vestiaire et autres neccessites. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 82).
[9] Et ainsi, sans soy mouvoir ou deambuler par l'eglise, trestous tant du cuer des chanoines comme de toutes pars, pourront veoir les prestres chantans et lever le precieux corps Nostre Segneur. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 83).
[10] Et en milieu de la crois aura un compas, a IIII demi-rons et IIII petis angles entre les demi-rons. Tel compas des paintres de France est apele philatiere. Cestui compas sera tout rempli de coulour noire, representant la doulour de la Passion de Nostre Segneur ; lequel compas en milieu de la crois sera de XII ducas de le en toutes ses parties ou environ. Ouquel compas noir aura I Agnus Dei bien figure de coulour doree resplendissant (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 86).

67 attestations 
 Page /7 
Fermer la fenêtre