C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de scevent dans la Base des Partiels 

70 attestations 
 Page /8 

[1] ...ils scevent tout communaulment l'art d'ingremance, et sont touz leurs ars faiz par art de diable. (JEAN LE LONG, Voy. Bieul B., 1351, 286).
[2] ...mais quant a sentir la douleur et la savourer, c'est cler que li malades en sentent plus et scevent, non mie par raison mais par espreuve. (* *, 19).
[3] Fors que cils qui ensi le congnoissent, sentent et scevent ce qu'il congnoissent comme en sentant une doulceur, une plenitude, une scaveur, une melodie et tels sentemens que nous ne poons raconter comme par samblable chose aulcunement. (* *, 54).
[4] ...pour ce qu'ilz ne se scevent ou veullent eslever du chant materiel par dehors au chant espirituel par dedans le cuer (* *, 130).
[5] Mais les hommes parfais ne croient pas legierement a tout ce qu'on leur dist, pour ce qu'ils scevent la humaine enfermeté estre trop encline a mal et trop labille en ses parlers. (Internele consol. P., 1447, 281).
[6] Raimon a son cuir dessaché, Mais moult se sont esmerveillé Quant si delié taillé le voyent; Ilz ne scevent que faire doyent. Deux hommes sont la seurvenu, Prennent le cuir taillé menu; Tantost l'ont mis en un luissel Et en firent un grant troussel. Le bout a un pel ont noué, Le rochier ont environné, Mais du cuir granment demoura. Au pal li un fort l'atacha, Le bout emporte contrevau, Car il tenoit trop bien au pau. (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 137).
[7] ...et ainsy qu'il est de coustume en court de roy et de hault prince que l'en fait ses ris et gabois de ceulx qui rudement s'y maintiennent, tout au contraire fait on compte dez bien apris et qui scevent leur estre par apoint tenir en tous lieux (Comte Artois S., c.1453-1467, 120).
[8] ...et ses quatre compaignons demeurent en la place, si destroiz de couroux que ilz ne scevent que ilz font ne où ilz sont. (Cleriadus Z., c.1440-1444, 365).
[9] ...en la plus part des hommes n'a verité ne leaulté quant au regard d'amours, et (...) il en est beaucoup qui ne scevent aultre chose faire que servir dames et damoiselles de bourdes. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 152).
[10] Frere, les Rommains labourer Scevent trop bien en vanité. Leur bien est plain d'iniquité, Et leur sen est plain de folie. Qui est plus grant forssenerie Que d'aourer ces ymagetes, Que vous faites ou faire faites, Qui ne parlent ne ne cheminent ? (Mart. st Pierre st Paul R., c.1430-1440, 123).

70 attestations 
 Page /8 
Fermer la fenêtre