C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de scay dans la Base des Partiels 

51 attestations 
 Page /6 

[1] ...il se fault garder de le recepvoir [le sacrement] par maniere d'accoustumance. Je ne scay comment pourroit cela eviter ung prebstre quy celebre tous les jours, ou une aultre personne quy toutes les haultes festes et les dimences le vouldroit recepvoir, combien que la coustume n'est que de .XV. jours en .XV. jours en pluiseurs religions (Traité S. Sacr. B., c.1451-1500, 167).
[2] RAISON : (...) Quele ingratitude et quele perversité est ce de non donner lieu aux divins delices, mais miserablement le denyer ! Or considere maintenant se tu as autant de signes par lesquelz tu peus congnoistre que par la reception tu desplairas a Dieu. CONSCIENCE : Je n'en scay nulz sinon scrupule de conscience des pechiez passez qui pas encores ne sont bien amendez (Traité S. Sacr. B., c.1451-1500, 173).
[3] ...car ie scay bien que petite et attrempée occupation est aucunes fois necessaire ou tres proufitable a la vie contemplative pour eschever paresce et mauvaise tristece. (* *, 22).
[4] ...je scay que tu peulz devenir piteux, seulet, devot et religieux; mais tant que tu soyes toudis mondain sans estre devot a Dieu, tu ne peux estre paisible ne chanter d'accord par toy ou avec aultre. (* *, 117).
[5] Graces a Dieu et a toy, cuer seulet, de ce que par ton admonicion j'ay depuis que ne te veiz commencié sentir une ardeur et doulceur et clarté ne scay quelles dedans moy. (* *, 124).
[6] Et sur ma foy se g'y mesnoye La nostre vandagaison toute, Je scay bien que je n'an auroye Pas moitier de ce qu'il me couste. Tout veult vivre super egros. Ha, Tout, vous me rompés le doz. (Croix Faub. T.C., c.1450, 179).
[7] Et commant n'a l'on point de honte De tellement nous avillier? Cella me fait tout affabler, Je ne scay quel villain nous sommes. (Croix Faub. T.C., c.1450, 179).
[8] Je scay chanter, je scay baller, Je scay chasser, je scay voller, Prendre poisson a l'eschappée, Et pour bien faire une pippée Je nen crains homme de vous estas. (Pipée R., c.1470-1480, 165).
[9] Je scay chanter, je scay baller, Je scay chasser, je scay voller, Prendre poisson a l'eschappée, Et pour bien faire une pippée Je nen crains homme de vous estas. (Pipée R., c.1470-1480, 165).
[10] Je scay chanter, je scay baller, Je scay chasser, je scay voller, Prendre poisson a l'eschappée, Et pour bien faire une pippée Je nen crains homme de vous estas. (Pipée R., c.1470-1480, 165).

51 attestations 
 Page /6 
Fermer la fenêtre