C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de scavoir dans la Base des Partiels 

32 attestations 
 Page /4 

[1] RAISON : Je ne me joue pas, nous ne sommes pas a inciter de jeu, mais je ne puis encores scavoir de toy les motifz que tu as de toy abstenir de la sainte communion. (Traité S. Sacr. B., c.1451-1500, 148).
[2] On ne peut mye facilement cela scavoir et ne debvez pas legierement faindre tele credulité et tele foy se vous n'estes meute par evidente raison. (Traité S. Sacr. B., c.1451-1500, 157).
[3] Il le fault ainsy tenir et croire, mais je vouldroie scavoir dont ce vient que la rarité fait le pris des choses et tire l'affection, comme on perçoit que les pluiseurs ont plus de devotion es lieux ou ilz ne vont pas souvent, de laquele devotion ilz se refroident par souvent frequenter et longuement demourer. (Traité S. Sacr. B., c.1451-1500, 163).
[4] ...ceulx qui point n'ont usagié de scavoir se retraire dedens euls meismes quant il ont compaignie par dehors qui est tres forte chose et de grant perfection (* *, 32).
[5] Pour telle diversité on ne puet donner rugle generalle, a scavoir quel lieu est le meilleur pour querir son secret; mais face chascun seloncq le grasce que Dieus li a donné et selonc aussi l'estat ou elle est (* *, 33).
[6] Tu dois scavoir que l'affection de pitié ou de piété se fonde sur son prouchain nette [ l. sur prouchainetté ] de lignage ou de parenté (* *, 120).
[7] ...on doit avant, par circonspection, regarder et penser toutes les circonstances pour scavoir se on se sent souffisanment armé pour pouoir surmonter tout ce qui se melle en teles operacions (* *, 185).
[8] Si donna saint Ambroise une dottrine entre les aultres a saint Augustin qu'il n'alast es noces et es grans diners; et a vray dire c'est fort de si scavoir bien maintenir que on ne excede ou que on ne soit noté de singularité. (* *, 190).
[9] Seurement j'aurois bon vouloir De faire a chacun plaisir, Bon Advis - je vous fois scavoir -: Mais complir ne puis mon desir. (OLIOU, Mess. Arg. A., c.1470, 465).
[10] Il nous fault scavoir en quel part Nous trouverons si fine espice [une belle jeune femme]. (Pipée R., c.1470-1480, 173).

32 attestations 
 Page /4 
Fermer la fenêtre