C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sayette dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] Item, est Sayette ville fermée, très petite, assez bien édefiée de maisons basses, toutes de pierres grises, située bas sur ces deux pors, comme on peult vëoir par exemple, et n'y a que ung sengle mur bas en toute la fermeté, devers la mer (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 153).
[2] Item, alant de Sayette ... Baruth, on treuve trois ou quatre rieux que petites riviérettes, et y a chemin mauvais et pierreux et païs de montaigne sans labeur (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 155).
[3] De laquelle venue, Salhadin ot si grant paour qu'il fit abatre les murs des cites qu'il tenoit sur la marine, par lesquelles l'Empereur devoit passer pour venir en Jherusalem ; c'estassavoir des cites de la liche, de Gibel, de Toutouse, de Gibelet, de Baruch et de Sayette. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 98).
[4] Le cerf aussy se delicte a merveilles tant qu'il est moult souvent deceu et s'en fait prendre quant les veneurs chantent ou fleutent. Car il s'en merveille et se delicte en ce, et pour ce il s'y arreste et s'i amuse si aucunefois qu'il se treuve feru de la sayette de l'archier qui l'agaitte. (EVR. CONTY, Harm. sphères H., c.1400, 91).
[5] Tigre est vne beste tres legiere alant tost comme vne sayette et ceulx de Perse les appellent sayettes. Et est signe que cellui qui la porta premierement estoit homme tres legier ou qui souloit fuir fuir(e) plus tost que de atendre son anemy en champ et si segnefie qu'il fut simulateur et cault et double en ses fais. (Best. hérald. H.E., c.1435-1450, 469).

Fermer la fenêtre