C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sauvez dans la Base des Partiels 

6 attestations 
 Page /1 

[1] Et au retour de l'armée, fut nostre nef périe vers Saint-Malo en Bretaigne, noz vallés, bagues, harnois, noiez et péris, et les gentilzhommes, par la grâce de Dieu, sauvez en deux botequins estans dedans nostre ditte nef. (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 10).
[2] Au commencement de la fondacion de Saincte Eglise la Sapience divine en plusieurs guises et en plusieurs manieres se monstra et s'apparut a ceulx qui estoient esleuz a gloire qui sont des esleus pour estre sauvez, et de sa lumiere enlumina et endoctrina leurs pensees. (Horloge de sapience S., c.1389, 50).
[3] Laissons doncques tels saigement se dampner, comme dit saint Bernard et nous atout nostre simplesse et niceté, querons estre sauvez. (* *, 21).
[4] ...il s'en ala (...) confesser a ung homme de religion, et enquist de quel estat on trouveroit plus de gens sauvez, et que l'en devoit faire pour acquerir paradiz. Il luy dist: "En reclusage ou religion." Pourquoy il se rendist reclus ou hermite. (Nouvelles inéd. L., p.1452, 86).
[5] Je ne sçay apparence querre Dont vient l'ymaginacion. Maistre, sauvez la question Que ce seigneur vous a touché. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 425).
[6] ...lez freres Precheurs et Meneurs qui gardent la tres excellente fourme de l'Euvangille, si deservent a avoir gloire et estre sauvez, laquelle chose n'est mie contre ce que nous avons proposé. Car se aucuns freres, par tres grant neccessité, demandent leur vivre, ou ce que ilz puent gaigner ne leur souffit mie pour le soubstenement de leur vie, adonques ce qui leur est liberaulment offert ilz puent recevoir. (Songe verg. S., t.2, 1378, 231).

Fermer la fenêtre