C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sauroye dans la Base des Partiels 

4 attestations 
 Page /1 

[1] Je ne vous sauroye dire la moytié de la grant joie que ilz avoient l'ung de l'aultre. Je le mectz en la cogitacion de ung chescun. Car mieulx se peult penser que dire ne que escripre. (Belle Maguel. C., 1453, 55).
[2] ..."Messeigneurs, je vous sçay a dire que noustre duc est le meilleur prince, le plus doulx, saige, cortoys que on sauroit trouver en tout le monde ; se cuide ge de la duchesse et de ma demoiselle sa fille. Ilz sont touz a louer et sont plains de touz biens qu'assés ne les vous sauroye dire..." (Charles de Hongrie C., c.1495-1498, 9).
[3] Puis aprés fit de [l. dé] miracles Pluseurs en beaucoup de cités Dom je ne sauroye reciter D'yci a demain pas la moytie En especial d'empedimie. (Myst. st Sébast. M., c.1451-1500, 13).
[4] Quant je pense a ce dur dengier Ou j'ay choisy tant de dampnéz, Et puis nous voy tous, d'Adam néz, En ce peril vivre sur terre, Qui vouldra, joye [l. Qui vouldra joye,] l'aille querre [q]uerre ! Je ne la sauroye assortir. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 539).

Fermer la fenêtre