C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de saront dans la Base des Partiels 

6 attestations 
 Page /1 

[1] L'autre [danger], qui vault pis que les sept, Sy est que le peuple le scet Et doubte, combien qu'on differe, Que nostre rigueur se prefere Sur ces trois ; quant mors les saront, Tous leur oppinion aront Que Jhesus sera surrexi Et qu'a tort nous faisons cecy. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 890).
[2] Et est expedient au roy et a son chevetaine que le chevetaine ayt du roy certains signes vocables ou nouvelle nouvell[e] abc, que nulz ne saiche lire fors tant seulement le roy et son prive secretaire et le chevetaine, s'il scet scripre tant seulement, et s'il ne scet escripre, son secretaire loyal que le roy lui ara baille ; par lesquelx signes ou abc le chevetaine pourra escripre plainement au roy de toutes choses, sans avoir paour que se les lectres par les ennemis soient trovees, ilz ne les saront lire. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 519).
[3] ...et saront trop bien venir a leur propoz, pour [pour] plaire a leurs seigneurs et attraire soubtilement l'eauue de leur voisin a leur propre moulin. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 229).
[4] ...et ainsi le voeult Madame, que toutes bonnes personnes, qui saront gaignier et faire mestier quelconques, puissent venir demourer en la dicte ville et faire et exercer leurs mestiers, en paiant les debites et les droitures à Madame et à la ville (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 400).
[5] J\éSUS. Et supposé qu'en soient mont Qui apres en oent parler Et se facent crestienner, Si ne m'en saront il ja gre, Et m'aront tost le dos tourné Sanz rien amender leur vie Pour chose c'on leur en die (GUILL. DIGULL., Pèler. J.-C. S., 1358, 29).
[6] Ja ne saront la verite Dë euz ne de leur demené, Quar nul dire ne l'ouseroit Së ocis estre ne vouloit. (GUILL. DIGULL., Pèler. J.-C. S., 1358, 182).

Fermer la fenêtre