C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de saints dans la Base des Partiels 

16 attestations 
 Page /2 

[1] ...en depriant pour que li [ l. il ] [les saints] priaissent a Dieu, car il n'estoit mie digne de y comparoir. (* *, 48).
[2] ...dont les saints pardons [de Romme] et le jubilé de l'an L aprochoient (Faits Lalaing K., c.1470, 201).
[3] Et qu'est Paradis? (...) Estre tousjours present en la compagnie des angelz avec les benois saints fichiéz en la gloire de Nostre Createur (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 21).
[4] Tres saint, beneuré colliege et court de Paradis, angelz, archangelz, cherubins, seraphins, trosnes et dominacions, saints apostres de Dieu, martirs, confesseurs, et toute l'université des beneurees sainctes, martires, vierges et continentes, priez pour moy et soiez en mon aide. (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 22).
[5] ...dont au rendre compte on parvient, et par grace, non tant seulement a estre chevetaine de deux ou dix citez, mais de estre senateur en Paradis avec les saints roys couronnez. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 85).
[6] Les saints docteurs de l'eglise et les vaillans clercs ont tant escript en ebref, en grec et en latin et es autres langages des vices et des vertuz, et les prescheurs de l'eglise aussi ne font autre chose de jour en jour que de appreuver les vertuz et de repreuver les vices (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 97).
[7] Il appiert par lez constitucions dez Saints Peres et dez Impereurs et dez Roys que lez evesques devent estre executeurs dez testamens, chascun en sa dyocese (Songe verg. S., t.2, 1378, 176).
[8] ...maistre Anthoine Dubois (...) a esté pourveu dudict evesché de Beauvais à nostre priere et requeste et que avons sceu que sa provision est conforme aux saints decretz et pramaticque sanxion (Lettres Charles VIII P., t.2, 1488-1489, 381).
[9] En icelle église leur fut monstré tout le trésor, les vestemens du sacre, les corps saints qui sont en ladite église en chacune chapelle, et aussi les sépultures des roys et roynes en icelle église inhumez. (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.3, c.1437-1464, 79).
[10] ...en la ville, dedens laquelle y avoit pluseurs histoires de saints et de saintes en moult de lieux, qui juoient des personnages moult autentiquement. Et, entre les autres, y avoit auprès de Nostre-Dame, un cerf volant qui avoit une couronne en son col, et le tenoient deux pucelles à deux las de soye, et se agenouilla tout bas quant le Roy passa devant lui. (ESCOUCHY, Chron. B., t.1, c.1461-1472, 233).

16 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre