C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sains dans la Base des Partiels 

211 attestations 
 Page /22 

[1] ...mais il est vray que de son chief sault humidité comme huille qui peu ... peu coulle, et c'est la magne qui en sault ; ainsy que Dieux a donné la grace ... quatre condicions de corps sains (Voy. et pard. M., c.1419-1425, 92).
[2] Item, aux Quarante Sains a ung grant jardin assez plain de ronsses. (Voy. et pard. M., c.1419-1425, 93).
[3] Et les femmes ont ung ront déadême derrière leur testes, comme les sains. (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 37).
[4] Car lez sains mos sacramentés de baptesme que sainte Eglise et aussi la sainte Evangile sont telx : (r)N. je te baptize en nom du Père et du Fil et du saint Esprit» (JEAN LE LONG, Voy. Bieul B., 1351, 304).
[5] Ceste susditte très pure et très certaine, très féable vérité de nostre foy catholique, concordant ... la doctrine de l'euvangille baillie et donnée des sains pères, confermée par la diffinicion des pappes de Romme, en leurs sennes et généraulx conseilles de souverainne affection, désirons que en vous soit confermée et acrute (JEAN LE LONG, Lettres Khan Benoît XII, B., 1351, 355).
[6] Et, venant du costé du beaufroy et mené par la main dudit bastard, [messire Jehan de Rebremette] entra bien en maniere a tout une bannierolle en sa main painte des ymages d'aulcuns sains et saintes selong sa devotion, et estoit vestu d'une robbe longue simple assez et non bobansiere. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 161).
[7] Assés tost aprés que lu belle dame est assise en la chaiere, les sains de paradis a grans routes, chascun en son ordre, l'un aprés l'autre, comme dessus fourmés en l'air de la dicte nuee, vienent devant la belle dame, et en lui aourant profondement s'enclinent (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 63).
[8] ...les patriarches, prophetes, apostres, evangelistes, martirs, docteurs, confesseurs, vierges, weswes et continens, chascun degré des sains avec leur chevetaines et leur habis et signaus, par lesquelz des crestiens il sont clerement congneus (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 63).
[9] ...une damoiselle qui avoit longuement servi la royne, laquelle estoit moult devote, ala personnelement a la dicte solempnité et pria de bon cuer a la Vierge Marie qu'elle peust veoir sa maistresse, la royne, laquelle damoiselle ne fu pas defraudee de son desir, et dit publiquement et jura au roy, par tres grant serment qu'elle avoit veu et recongneu la royne, sa maistresse, et une des filles du roy en l'air en la compaignie des sains, et ainsi l'afremoit vrayement. (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 64).
[10] ...et par grace il met tous ses pechiés et offences en la pissine et galice du precieus sanc de Jesucrist espandu pour le salut de son ame, recommandant soy toujours a la Vierge Marie et a ses sains devos. (MéZIèRES, Test. G., 1392, 318).

211 attestations 
 Page /22 
Fermer la fenêtre