C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de saine dans la Base des Partiels 

61 attestations 
 Page /7 

[1] Celle année, depuis la mi-mars jusqu'... la mi-avril, la riviere de Saine fut tellement desrivée que elle creut jusque pres de l'hostel de cette ville. (* *, 29).
[2] De reciter et coucher ici les opinions et deliberacions du tout en tout d'ung chascun opinant porroit estre trop ennuieux, car en opinant pour la plus saine partie des opinans lesdites matieres, especialement de faire ouverture de la ville de Paris, demourerent en perplexité sens y donner conclusion certaine (* *, 67).
[3] Lesquelz Bretons, ainsi que s'en retournerent ayans habandonné les François, trouverent les Espaignos qui s'en alloient rifflans aprés eulx et pour avecques eulx descendre ; mais voians que les Bretons les avoient habandonnéz et relenquis, qui faisoient aucques prés la plus saine part de leur force, tournerent voiles aussi en arriere d'Angleterre et lesserent François en ce dangier et en leurs adventures et perilz. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 294).
[4] Je te donne Plaisant Follie A femme pour toute ta vie Et veulx que soiez mariez Et que jamais ne vous deliez Par quelque rancune ni discorde. (...) Tenés luy loyalle brigade Et la gardés, saine et malade, Sans jamais rompre ceste corde. (Pipée R., c.1470-1480, 216).
[5] «...et luy fay sentir la pointure amoureuse quy m'aguillonne, adfin que en ait autant l'un comme l'autre et que je ne soy jamais guery de ceste maladie que la belle n'en soit affranchiee et toute saine.» (Comte Artois S., c.1453-1467, 114).
[6] Le chevalier monseigneur Jehan d'Avennes s'en va passant les traversains chemins de la terre, tant qu'il passa la riviere de Saine, celle de Loirre, toute Sallongne, Berry, Limosin, Guienne. (Jehan d'Avennes F., c.1465-1468, 156).
[7] ...sy fery le Saine ung sy mervelleux et tant grant cop sur son healme que oncques le cercle d'or ne la coiffe d'achier ne le pot garantir de mort, que tout ne fust pourfendu jusques es dens. (Gérard de Nevers L., c.1451-1464, 60).
[8] En ly baillant la cocuche : Recevez papal dignité Et en general auctorité Sur tout l'estat de sainte Eglise, Qui de par Dieu vous est commise, Afin que vous edifïez, Plantez, esrachiez, destruiez, Plantez vertus, esrachiez vices, Destruiez erreurs et malices, Edefïez sus la foy temples De sainteté par bons examples Et par saine et vraye doctrine ! (Mart. st Pierre st Paul R., c.1430-1440, 159).
[9] En ly baillant la cocuche : Recevez papal dignité Et en general auctorité Sur tout l'estat de sainte Eglise, Qui de par Dieu vous est commise, Afin que vous edifïez, Plantez, esrachiez, destruiez, Plantez vertus, esrachiez vices, Destruiez erreurs et malices, Edefïez sus la foy temples De sainteté par bons examples Et par saine et vraye doctrine ! (Mart. st Pierre st Paul R., c.1430-1440, 159).
[10] Soit de tous nous enchrachez ! Que Dieu lui doint hui mal estrainne ! Je croy qu'il n'a plus la pel saine. (Myst. Pass. Amb. R., c.1474-1500, 53).

61 attestations 
 Page /7 
Fermer la fenêtre