C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de saigne dans la Base des Partiels 

21 attestations 
 Page /3 

[1] Veéz, seigneurs, veéz mervoille, Ce truant m'a coppee l'oreille, Veéz com la face me saigne ! Seigné suis a la rouge enseigne ; Il m'a tout le jouaul fendu. (Pass. Semur D.M., c.1420 [1488], 179).
[2] On ma iecte sur ce fumier Comme on feroit vne charongne Iay tel dueil que le cueur me saigne Que la mort ne me vient prendre. (Myst. st Martin K., a.1500, 298).
[3] La vayne des temples saigne l'on pour les yeulx qui plourent et pour le mal des dens et aussi pour goute. (LE LIèVRE, Tr. saignée W., a.1418, 15).
[4] Les deux vaynes qui sont derriere les aureillez saigne l'on pour la maladie des aureillez et par especial à ceulx qui ont petit d'entendement de oïr cler et qui ont la voix cassé et qui doubtent de mesellerie. (LE LIèVRE, Tr. saignée W., a.1418, 15).
[5] Les vaynes des angles des yeulx saigne l'on pour les lermes des yeulx et aussi pour les paupieres renversees, mais sang conseil ne faictez telle saignee. (LE LIèVRE, Tr. saignée W., a.1418, 16).
[6] La vayne du bout du nez saigne l'on pour maladiez qui pevent advenir ou visaige entre cuir et char, ainsi comme neux et trop grant habundance de sang. (LE LIèVRE, Tr. saignée W., a.1418, 16).
[7] Les deux vaynes du col saigne l'on au comancement de mesellerie et si vault pour ceulx qui ont courte alayne et aussi pour oster trop grant habondance de sang et pour trop grant rougeur au visaige. (LE LIèVRE, Tr. saignée W., a.1418, 16).
[8] Les IIIJ vaynes des gencivez saigne l'on pour eschauffoison qui vient en la bouche et pour gencivez enflees de sang et aussi pour la douleur des dans. (LE LIèVRE, Tr. saignée W., a.1418, 16).
[9] La vayne qui est dessoubz la langue saigne l'on pour aposteme de gorge et contre escrophules et aussi contre une maladie que l'on appelle esquinance dont une personne pourroit mourir soubdaynement. (LE LIèVRE, Tr. saignée W., a.1418, 16).
[10] La vayne qui est entre la levre et le menton saigne l'on pour la douleur du chief et pour apostemes de la gorge et pour le mal des yeulx et aussi pour trop grande habondance de sang qui pourroit nuyre au cerveil. (LE LIèVRE, Tr. saignée W., a.1418, 16).

21 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre