C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sacrefice dans la Base des Partiels 

6 attestations 
 Page /1 

[1] L'umble contricion des pechiés est a toy sacrefice acceptable, odorant en ton regard trop plus souef que encensement d'encens. (Internele consol. P., 1447, 231).
[2] A ces paroles, le roy [Apollon] bailla le brief a sa fille, qui contenoit les termes qui s'ensieuvent: "Se tu aymes ta vie et adventurer te voeulz a conquerre le mouton au veaurre doré, il est de necessité que tu ayes les habis que Appollo avoit vestus a l'heure que cest escrit luy fu baillié. Aprez, il convient que tu ayes ses armeures et que tu vestes sa robe dessus, et que des aultres draps tu faces sacrefice au dieu Mars et mettes avec un thoreau, duquel tu retendras le sang..." (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 188).
[3] ".. [Consignes pour conquérir le mouton à la toison dorée:] Puis prendras la pouldre du sacrefice et la metteras en trois parties: L'une avec le sang du thoreau, et cest onguement aura telle vertu que, se ton corps en es oing, ne le feu ne le venin d'un dragon et de deux thoreaux qui sont mis a la garde du mouton ne te porront nuyre..." (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 188).
[4] ".. [Consignes pour conquérir le mouton à la toison dorée:] Et diras l'oroison qui s'ensieut: "Mars, mon dieu, qui par la permission du Dieu de Nature as poissance de permuer la nature des bestes et quy par ta proprietaire vertu les batailles conduis et maines a ta plaisance, je te remercie de la grace que tu m'as faitte, et te prie humblement qu'en gre reçoipves mon sacrefice et me voeilles a mon honneur remener en mon payz." ..." (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 188).
[5] Il [Jason] prinst aprés le thoreau et en fist sacrefice, mettant la chemise avec. Et quant tout fu converty en cendres, il mist icelles en trois pars: l'une avec le sang du thoreau qu'il avoit retenu, et de ce se fist oindre par le prestre; la seconde avec la boiste plaine de glui, et la mesla tresbien; et la troisiesme il mist en un petit sacq de soye et la reserva pure. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 204).
[6] Jason prinst les cendres pures qu'il avoit gardees de son sacrefice et les jetta en l'aer, et lors, en soubit, ces geantz assaillirent l'un l'autre par telle aspreté qu'ilz s'entretuerent tous en pou d'espace (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 208).

Fermer la fenêtre