C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de rompu dans la Base des Partiels 

67 attestations 
 Page /7 

[1] ...et la passe on ... ung pont qui a esté rompu et mis ... point de bois. (LA BROQUIèRE, Voy. Outr. S., c.1455-1457, 94).
[2] Car le voille du grant mast touchoit en le mer et faisoit encliner la nef, tant que les ondes entroyent de dens et lors cuydions du tout qu'elle s'en entrast et que l'albre qui rompu estoit par devant (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 58).
[3] ...quant il est bien molu et rompu, ilz le boutent en ung petit trueill de bois et la le cugnent bien fort, et tout le sustance, que de liens saut, ilz mettent dens grans chaudieres (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 70).
[4] ...mes, [Jacques d'\écosse] rompu en son regner par icelui maniement faire, a esté rompu aussi en son aventure envers lui enclinee. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 254).
[5] ...mes, [Jacques d'\écosse] rompu en son regner par icelui maniement faire, a esté rompu aussi en son aventure envers lui enclinee. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 254).
[6] Mes entre aultres choses, me dist l'on, souverainement il complaignit la guerre qu'il avoit consentie a faire a son beau frere le duc de Bourgoingne, et que tant il avoit presté legieres oreilles a ceulz qui lui avoient rompu sa sainte volenté proposee, a laquelle jamés ne pooit recouvrer, ce disoit. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 310).
[7] Ce roy droit cy [Charles VII] est recommandable entre tous aultres ses progeniteurs (...), lequel, né en guerre et en tribulation, norry et parcreu en povreté et en misere, en tristes nouvelles, en dures ruynes, en multitude de foules, en ejection de ses villes (...), et en fin par constant endurement, par dilligence, par corrage, par sens et par sollicitude il a vaincu tout, tout rompu et cassé son maleur, il a mis bras au deseure de fortune (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 313).
[8] Et toutesfois en constant corrage, en espoir toudis fondé en Dieu, en diligent perseverer en labeur, en veille et en estudie de sens et en pacience, vertueux pourpos toudis en fortune contraire, [le roy Charles VII] a vaincu tout en fin, a tout surmonté et rompu, et telement que, la ou les dures adventure luittoient journelement encontre ses vertus, ses vertus finablement ont obtenu triumphes sur leurs battailles. Est il oÿ oncques roy avoir esté si bas comme cestui, ne est il trouvé en livre jamés de pareille resourse ? (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 320).
[9] Je te prie, mon Dieu trés piteux, preserve moy des cures de ceste vie, que je ne soie trop envelopé de moult de necessités de corps, que je ne soie prins par volupté, et de tous les obstacles de l'ame, que je ne soie abatu ne rompu de molestes. (Internele consol. P., 1447, 147).
[10] Je luy eusse rompu la teste S'il eut tant peu soit quaqueté. Je ne sçay qu'en eust rempourté, Car j'ay la teste assés ferveuse. (Pouvre peuple H., c.1450-1492, 194).

67 attestations 
 Page /7 
Fermer la fenêtre