C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de recevra dans la Base des Partiels 

9 attestations 
 Page /1 

[1] La diseneufvisme cause, c'estassavoir que entre lez nobles de toutes nations des catholiques les mainsnes, c'estassavoir lez secons et lez tiers nes et autres qui selonc lez coustumes dez pays ont petite ou nulle partion en l'iritage de leurs peres, lezquelz souventefois sont contrains par povrete de poursivir lez guerres injustes (...), pource qu'il ne sevent autre mestier, il font tant de maulz que ce seroit horrible chose a escrire dez pilleries et oppressions qu'il font au povre peuple - tels gens nostre sainte Chevalerie benignement en certain nombre recevra et leur amenistera honestement leur vivre (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 70).
[2] Ypocrites, ceste besongne En la parfin vous decevra ; Chascun de vous en recevra De tel desserte tel salaire. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 411).
[3] En Dieu toute esperance ayés, Car certes il vous gardera Et a la fin vous recevra En son doulx benoist paradis. Or soyés tousjours intentiz De le faire, je vous em prie, Et priez la vierge Marie Que vous il vueille maintenir (Myst. st Adr. P., c.1450-1485, 108).
[4] DIEU. Encour ne recevra la mort De present ; mais g'y envoyeray Mon doulx ange et le transmettray, Pour l'advertir qu'il soit content Dedans la peinne et ou torment Que pour moy luy sera donnée. (Myst. st Adr. P., c.1450-1485, 114).
[5] A ceste noble bonne dame meismement les petites femmes de village, (...) lui aporteront aucunes fois de leurs petiz presens comme fruis et autres choses, et elle les fera venir vers elle et les vouldra veoir, recevra joyeusement leurs chosetes, et de pou de chose fera grant conte et grant feste (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 88).
[6] es dites lettres (...) est expressement contenu que le Roy nostre sire, jusques au terme dessus dit de la Saint-Andrieu (...) ne recevra en sa court aucune appellation des subgez du roy d'Angleterre ne ne donrra rescripz à ycelles (Instruct. ambass. Ch. V D., 1368-1369, 133).
[7] ...le prevost ou le maire, si comme dessus est dit et devisé, ou leurs lieuxtenans, en la presence de deux ou de III bourgois de la dite ville, recevra seurté de l'entrée de la bourgoisie et qu'il fera ou achetera pour raison de la dite bourgoisie maison dedans an et jour, de la valeur de LX solz par. au moins. (Cout. bourg. glosé P.M., c.1380-1400, 293).
[8] ...«Quant es lieus enterrés, Salut dites [dit Jésus à ses disciples] et pais portés ! Et la où on vouz recevra, Mengiez que devant mis sera, Et escoués la poudre hors De vos piés, quant vous istres hors !...» (GUILL. DIGULL., Pèler. J.-C. S., 1358, 197).
[9] ...ordonnez ung bourcier en la dicte nef, qui recevra pour vous et les autres qui l'avitailleront, le droit que ont acoustumé de prendre les avitailleurs de navires sur le gaing qui se fera. (Lettres Louis XI, V., t.4, 1469-1472, 173).

Fermer la fenêtre