C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de recevoir dans la Base des Partiels 

169 attestations 
 Page /17 

[1] ...et nous conclusmes de servir Dieu ceste peneuze sepmaine, et curer nostre consience, y faire noz Pasques, et recevoir nostre créateur. (LENGHERAND, Voy. G., 1486-1487, 41).
[2] Et quant ilz trouvèrent que celle loy estoit moult large et sanz difficulté n'en faire, ne en croire, il si commencièrent ... herdre et recevoir la loy Mahommet, et devinrent Sarrasins li plus de Tartars. (JEAN LE LONG, Voy. Bieul B., 1351, 297).
[3] En celui temps aussy plusieurs grans seigneurs, ducs, contes, chevaliers, et aultres seigneurs, et plusieurs cappitaines et hommes de guerre furent privés et cassés des pencions et gagez que ilz avoient acoustumé de avoir et recevoir (* *, 50).
[4] ...tout vray est et digne de croire qu'en nul assemblement qui se face en la terre, voire de nobles chevaliers sans aultre nul y entreestre que de l'ordre [la Toison d'or], ne se peuent ne ne poroient materes de grant pois plus dignement ne sainement estre traittees ne maniees qu'en ycestui lieu ne qui soit plus digne ne plus auctorisable pour recevoir et esplucier parfondes et difficiles causes (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 276).
[5] Sans desir nul ne s'en doibt approuchier [du saint sacrement] car il appartient a tout bon crestien de telement vivre que tousjours il desserve et soit en point de recevoir. (Traité S. Sacr. B., c.1451-1500, 153).
[6] Mais afin que la mort soit toujours sapechoueuse a chascune persone, et que chascun de toute sa poissance se doie appareillier a recevoir la mort et paier justement a son pooir le treuage de l'umaine generacion, pour ce est il que Dieu a reservé a lui tout seul et l'euvre et la maniere de la mort de chascune personne (MéZIèRES, Test. G., 1392, 300).
[7] Et est a savoir que conbien que la mort naturelment soit formidable et terrible a chascun et par especial as grans pecheurs et as roys de la terre, selonc le dit du Psalmiste, toutefois a ceulz qui sont bien aparellié par grace de recevoir la mort en gré, elle n'est pas si sauvage ne si redoubtee come elle a la renommee (MéZIèRES, Test. G., 1392, 300).
[8] Et quand il agonisera et vendra a sa fin, se la bonté divine li vaudra faire ceste grace, il le presentera lors par le moyen de ses peres Celestins, afin que par leurs saintes orisons et suffrages Dieu par sa doulce clemence le veulle recevoir en esperit et mander sa divine beneisson. (MéZIèRES, Test. G., 1392, 304).
[9] ...especiaument a l'eure que par grace il devera recevoir le pain de vie, le Saint Sacrement de l'autel (MéZIèRES, Test. G., 1392, 311).
[10] ...elle ne scent point comme par avant les doleurs de sa maladie solitaire lesqueulx elle sentoit en tuant sa vie carnelle; mais aussi n'est mie encore vivifiée ou avivée pour recevoir la consolation de l'amour espirituelle. (* *, 31).

169 attestations 
 Page /17 
Fermer la fenêtre