C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de receus dans la Base des Partiels 

14 attestations 
 Page /2 

[1] Et alors le seigneur de Buoeil, ammiral de France, qui aultreffois avoit esté principal gouverneur du daulphin, prist la parolle et dist ainsi : (r)Je suis serviteur et bien tenu a monsr, et vouldroie bien faire pour luy ce qui me seroit possible. Mes, a parler a la verité, il s'est mal conduit envers le roy, car n'y a eu homme ou royanme infame, fugitis, bannys ou mal taichiéz qu'i ne les ait tous receus et recueillis (...). Et en appreuve de ce, a encoires a Cretenault gens qui sont gens amasséz et de telle renommee comme dit est.» Et disoit plusieurs parolles maldictes. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 51).
[2] Lors furent lesdis ambassaeurs menéz a cop par le conte du Maine, Dunois, marissal et ammiral en l'hostel dudit conte du Maine, et la disnant furent haultement festiéz et receus et conjoÿs de toutes bonnes et amies chieres en samblant de dehors. Dont aprés disner, et aprés maintes et longues devisez ensemble, furent ramenéz ariere a la court du roy en la meismes salle du matin (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 74).
[3] Et quant il se fu retrait, (...) [il] oublia du tout les coupz qu'il avoit receus dont son corps estoit tout froissié. Et conclut que l'endemain il declaireroit son cas a sa dame. Mais quant le jour fu venu et il se trouva devers elle, il se trouva si sourprins qu'il ne sceut que dire. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 149).
[4] Hé, benoite vierge Marie, Que j'ay servir couvertement, Puis que receus premierement Le baptisme com crestienne, Vueiller moy aleger ma peinne Et me confortez, s'il vous plaist ! (Myst. st Adr. P., c.1450-1485, 105).
[5] Pour autres deniers rendus et non receus en ladicte recepte de ce present compte, où est rendu de Thomas Lesueur, (...) demourant joingnant de l'ancienne porte Saint Honnoré, pour un caveau applicqué à sa maison estant des appartenances de ladicte porte (Comptes Paris V.L.D., t.1, 1424-1457, 245).
[6] Et d'icelle somme des souffrances sera distraite et ostée la somme de 1175 l. p. mise et couchée en deniers rendus et non receus en plusieurs parties couchés èsdits comptes (Comptes Paris V.L.D., t.1, 1424-1457, 522).
[7] Pour autres deniers rendus et non receus sur le nom de Perrin Boudin, pour les herbaiges des fossez d'entre les portes Saint Denis et Saint Martin, pour le pris de 6 s. p., lequel Perrin Boudin s'en est defaiz hors de Paris sans paier ladite somme de 6 s. p. (Comptes Paris V.L.D., t.1, 1424-1457, 614).
[8] ...consentons ledit Me Jehan Calipel estre deschargé de ladite commission, attendu que, après la main levée par ladite Court desdites revenues, ledit Martin de la Planche s'est chargé, et à ce faire l'avons receu, de rendre compte desdits deniers par lui receus et distribuez durant le temps de ladite commission (Comptes Paris V.L.D., t.1, 1424-1457, 639).
[9] ...les quiex deniers le dit Philippe a receus et pour chascun paiement d'icelles pris et receu de ceuls qui les diz paiemens faisoient X. solz, pour leur seeller memorial ou quictance de paiement (Doc. Poitou G., t.3, 1348-1369, 173).
[10] Et à ceste cause nous vous mandons et commandons que luy bailliez la delivrance du temporel dudict evesché, ainsi que de tout temps a esté fait à tous ceux qui par nous et nos predecesseurs ont esté receus audict serment (Lettres Charles VIII P., t.3, 1490-1493, 320).

14 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre