C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de querelles dans la Base des Partiels 

20 attestations 
 Page /3 

[1] Il est bien raison y aller, Et luy raconter les nouvelles, De nostre estat luy en parler, Et comment il ont les Tourelles ; Mais que, non pourtant, pour icelles Nous avons bonne intencion Que contre leurs faulces querelles D'estocer fermes et tenir bon. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 184).
[2] Nous avons batu les buissons, Il en veult avoir les prunelles ; Je n'en donne pas deux botons Pour ces gens, ne pour ses querelles. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 366).
[3] Je quiers cy toute jour et trace, Regardans moyens et cautelles Pour parvenir a mes querelles ; Mais je n'y sçay trouver moyen A quoy je puisse gaigner rien, Si prens trop grande fantasie. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 329).
[4] "...Et quant a la male beste appellee Symonie," dist la royne, "dont ta court est assez bien garnie, a promocions aussi, voluntaires et extraordinaires, a l'imposicion de tes mains, et l'oeuvre des deux clefz, et de noz besans apparans assez fains, et des querelles qui contre toy et tes collateraulx ne sont faictes a present la sentence finale, je la remez a mon Pere, qui de tout jugera au jour du jugement..." (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 293).
[5] Et se les presidens des jugements, pour attaindre la verite des querelles, reprenent les advocaz de leurs allegacions entrelacies et de leurs captieuses proposicions, ilz respondront tantost a cheval : Mes seigneurs, vous nous grievez. Et le diront par telle maniere et par raisons apparans, qu'ilz mectront au juge ung frain en la bouche, comme a ung cheval (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 464).
[6] Et se les parties en leurs querelles viendront au proposer en aucune raisonnable difficulte ou en faiz contraires et qu'il conveigne produire testmoings, pour produire lesdiz testmoins et moustrer et alleguer tout ce qu'ilz vouldront dire en leur cause, pour tous termes et delaiz, par la vertu du decret ilz aront trente jours frans et non plus pour produire testmoins (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 492).
[7] ...c'est assavoir que toy, Beau Filz, au quel est commise l'espee a deux taillans de ma suer Bonne Adventure, par grant compassion de tes subgiez qui seront en grant affliction, personnelment et souvent tu doyes donner audience es requestes de ton hostel royal et oyr les querelles... (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 320).
[8] Ricart Barut, en desattournant tous autres etc., attourna de nouvel Jaquet Lamy a querelles meues vers Marguerite Albert (Memor. Echiq. Archev. S., 1381, 8).
[9] il vouloit mettre cuer, vie et chevance de toute sa puissance a soustenir leurs justes causes et querelles (Bouciquaut L., 1406-1409, 162).
[10] Lequel de Carrouges, qui pour lors estoit impourveu de personnes congnoissant estat de justice et procès, (...) et aussi que aucuns de noz hommes et subgez, (...) ne se estoient osé chargier de la procuracion de ses causes, querelles, receptes et besoingnes, requist tres instamment ledit Monnier de s'en chargier. (Chancell. Henri VI L., t.1, 1423-1426, 155).

20 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre