C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de querele dans la Base des Partiels 

6 attestations 
 Page /1 

[1] ...ledit messire Simon (...) s'en yroit devers nostre Saint Pere pour respondre droit la de l'equité et bonne querele de son maistre (...), comme qui veritablement pooit dire et maintenir que il avoit esté a toutes les maniances de ceste matere du commencement jusqu'a la fin, et que riens n'en avoit esté fait ne dit sans ly et sans son entreestre (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 213).
[2] Som amy fait trop bom havoir et sa querele, Quar la douce parole les amis amoncelle. (Gir. Ross. H., c.1334, 146).
[3] Aucunes foiz appelle on droit la voye de loyaulté qui fine les quereles, selon ce que l'en dit : «Il a fait droit qui loyaulment a finé une querele». (Cout. bourg. glosé P.M., c.1380-1400, 102).
[4] ...il laissera joïr de la chose contencieuse parmi la dite main souveraine jusques en fin de querele, sanz prejudice du principal, sur caucion de remettre etc. - et parmy la main souveraine jusques à la fin de querelle, sans prejudice du principal, non obstant appellacion frivole, et se tenront ses ordonnances et plaidoieries pendans ou cas present en la premiere plaidoierie et à celle du temps à venir. (Cout. bourg. glosé P.M., c.1380-1400, 153).
[5] Ceulx de Maisieres requierent que, puis que la dame de Chaigny les gagent toutes foiz que l'en les treuve usant en prenant bois pour cuisiner, qu'elle praigne un plege pour toutes les prinses jusques en fin de querele ; le plege sera prins pour toutes les prinses, mais le forestier de la dame sera creuz de toutes les prinses qu'il fera. (Cout. bourg. glosé P.M., c.1380-1400, 164).
[6] ...R. de B. officer en N. prist la querele d'un H. R. en maintenance devers W. C. en la court de M. par colour de son office (Lettres agn. L., 1369-1412, 3).

Fermer la fenêtre