C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de quelcunquez dans la Base des Partiels 

14 attestations 
 Page /2 

[1] ...quicunquez de nous ou de noz successeurs, de quelcunquez nom ou condition que il soyt, emprendera ou acceptera puis hore en avant l'estat de l'esquevinaige, ou l'office de le clergie de le dicte ville, pour tant que il soit au signeur, à ses gens ou gouvreneurs, à Saint Vaast, à l'hospital, à l'Evesque ou au capitle d'Arraz, ou à l'un d'euls, ou du serment d'yauls, ou que il ait de leurs draps ou des draps de l'aucun d'yaulz, il sera tenus au corps de la dicte ville (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 349).
[2] Item, jurront encore et affremeront li dit esquevin comme dessus, en leur dicte nouvele creation, que, pour quelcunquez priiere ou requeste que il ayent heu ou receu ou puissent avoir, de quelcunquez personne que ce soit, il ne metteront, excepteront ne reserveront hors de leurs boules aucuns des offices qui par yauls, à cause du dit esquevinage, doyent estre fait ou ordené (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 352).
[3] Item, jurront encore et affremeront li dit esquevin comme dessus, en leur dicte nouvele creation, que, pour quelcunquez priiere ou requeste que il ayent heu ou receu ou puissent avoir, de quelcunquez personne que ce soit, il ne metteront, excepteront ne reserveront hors de leurs boules aucuns des offices qui par yauls, à cause du dit esquevinage, doyent estre fait ou ordené (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 352).
[4] ...jurront et creanteront d'ores en avant, comme dessus, li dit esquevin et aussi li clerc de le dicte ville, en le nouvele creation de cascun esquevinage, cascuns par se foy et serment, que à quelcunquez cense, ferme ou maletolte, que li ville ait ou puist avoir à baillier ou à livrer de leur tamps (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 352).
[5] ...sanz ce que pour les dis quevauls li ville soit tenue de payer quelcunquez lyeuwage, ou salaire ou recompensation de lyeuwage à cui que ce soit (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 353).
[6] ...avons ordené et accordé que, puis hore en avant, nous, esquevin, qui pour le tamps present sommes, ne porrons, et ensement li aultre esquevin de le dicte ville, qui pour le tamps avenir seront, ne porront faire ou faire faire ban à brestesque ou aultre quelcunquez, sur le teste ne sur le puing (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 353).
[7] Item, que d'ores en avant, nous, esquevin, present ne li aultre qui apres nous seront, ne porronz mettre ou asseir foer ou quelcunquez pris ou ordenance à pain, à vin ne à goudale sanz le presence et expres consentement des Vint et quatre de le ville (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 354).
[8] ...et se aucun, d'ores en avant, en sont trouvé en defaute, en quelcunquez maniere que ce soit, il seront tantost et sans delay justichiet, executé et constraint ou nom et au pourfit de le dicte ville, cascuns esquevins et cascuns argentiers de le somme de cent lb. par., sans quelcunquez deport, comme pour les propres debtes et deniers de le ville, nonobstant quelcunquez grace, auctorité, licence ou dispensation de signeur obtenue sur ce au contraire. (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 355).
[9] ...et se aucun, d'ores en avant, en sont trouvé en defaute, en quelcunquez maniere que ce soit, il seront tantost et sans delay justichiet, executé et constraint ou nom et au pourfit de le dicte ville, cascuns esquevins et cascuns argentiers de le somme de cent lb. par., sans quelcunquez deport, comme pour les propres debtes et deniers de le ville, nonobstant quelcunquez grace, auctorité, licence ou dispensation de signeur obtenue sur ce au contraire. (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 355).
[10] ...et se aucun, d'ores en avant, en sont trouvé en defaute, en quelcunquez maniere que ce soit, il seront tantost et sans delay justichiet, executé et constraint ou nom et au pourfit de le dicte ville, cascuns esquevins et cascuns argentiers de le somme de cent lb. par., sans quelcunquez deport, comme pour les propres debtes et deniers de le ville, nonobstant quelcunquez grace, auctorité, licence ou dispensation de signeur obtenue sur ce au contraire. (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 355).

14 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre