C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de quelconcque dans la Base des Partiels 

7 attestations 
 Page /1 

[1] Messire Pierre de Goux, ambassadeur du duc de Bourgogne auprès du roi de France] (r)Sire, touchant le fait de Lucembourg (...), monseigneur de Bourgoingne [monseigneur de Bourgoingne] pour satiffaire a vous en ceste question, vous supplie humblement et requiert qu'il vous plaise lui ottroier journee et lieu ouquel vos gens puissent communiquier avecques les siens de ceste matere ; et droit la, selon ce que y sera trouvé et que vostre droit y sera congneu plus cler que le sien, ly, liberalement, aimablement et sans estrif et sans faire delay ne difficulté quelconcque, il s'en veut deporter et cesser et non en relever jamés querelle...» (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 299).
[2] Dont, qui demanderoit qui estoit ne quelle ceste volenté sainte, de si grant salut au roy et de tel gloire au duc de Bourgoingne, je respons et declaire par maniere de satiffation pour ly que sa resolution derreniere estoit que, pour quelconcque chose qui advenist, qui advenue feust ne qui advenir peust jamais, nul jour de son vivant guerre ne mouveroit ne mouvoir ne souffriroit alencontre de son beau frere le duc de Bourgoingne (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 303).
[3] Et par ainsi, se en aucuns lieux de mes oeuvres il est trouvé que je parle a l'aventure ou trop a l'ouvert ou trop clos ou trop taillamment touchant ce roy (...), je prie que ce ne me soit imputé a faveur, ne a hayne aussi, ne a quelconcque parcialité de corrage, mes soit imputé au temps et aux affaires de ce royaulme (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 323).
[4] Doncques aide non mie quelconcque chose creüe ou multipliee par dehors, mais trop mieulx aident celles qui desracineement sont du cuer desprisies et decises. (Internele consol. P., 1447, 151).
[5] Tien toy sans election et sans proprieté quelconcque, et tu gaigneras tousjours. Car tantost te sera plusgrant grace adjoustee que tu te seras resigné sans toy relever. (Internele consol. P., 1447, 178).
[6] Car le parfait comptent du monde, le fervent desir de prouffiter en vertus, amour de discipline, labeur de penitance, prompteté d'obedience, abnegacion de soy et supportacion de quelconcque adversité pour l'amour de Jhesucrist ; ces choses donnent grant fiance de morir eureusement. (Internele consol. P., 1447, 340).
[7] ...nous avons en vous nostre parfaicte et entiere confiance, sans avoir l'ueil, entendement ne parcialité à autre personne quelconcque. (Lettres Charles VIII P., t.1, 1483-1488, 66).

Fermer la fenêtre