C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de pu dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] ...les roys de France et de Sicile, les roynes, princesses et dames le commencèrent à louer et priser, en eux esmerveillant, vu sa grande jeunesse, comme il avoit pu durer à deux si vaillants hommes et les avoit pu souffrir, et sembloit chose incroyable, qui ne l'eust vue. (Faits Lalaing K., c.1470, 56).
[2] ...les roys de France et de Sicile, les roynes, princesses et dames le commencèrent à louer et priser, en eux esmerveillant, vu sa grande jeunesse, comme il avoit pu durer à deux si vaillants hommes et les avoit pu souffrir, et sembloit chose incroyable, qui ne l'eust vue. (Faits Lalaing K., c.1470, 56).
[3] ...et est vrai que s'il eust contendu à le détruire de son corps, il en estoit bien en luy, et légèrement l'eust pu faire, car les armes estoient à outrance (Faits Lalaing K., c.1470, 178).
[4] ...veu que la porte est close Par nous qui sommes cy presens, Comment il [Jésus ressuscité] a pu entrer ens ? Se me semble ung cas bien nouvel, Veu qu'il a corps materïel Comme nous, et de tel figure. ST ANDRY. Il fault, par ce moyen, conclurre Que son corps est gloriffïé, Et luy est ce don octroyé De par la divine puissance. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 943).
[5] Et quant à la somme de 507 escus et quart restant de nect ledit Quercin m'a dit et affermé, en la présence des dessusdiz, qu'il avoit fait toute diligence possible de cueillir et amasser argent de toutes pars pour fournir à ladicte somme qu'il devoit de reste et qu'il n'avoit pu finer ne recouvrer jusques à présent que ladicte somme de 833 escus (Aff. Jacques Coeur M., 1453-1457, 53).

Fermer la fenêtre