C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de prisons dans la Base des Partiels 

103 attestations 
 Page /11 

[1] Il eschappa des prisons ung larron, le compaignon de deux qui furent pendus en Realte et fut crié parmy la ville que qui le pourroit ramener mort ou vif, il auroit mille livres baguetins qui vallent environ cent cinquante ducatz. (Voy. Hierus. S., 1480, 27).
[2] ...et les tuerent parmi les prisons de Paris (...). Et estoient conduiseurs de ceste besoingne et malefaïon ledit sire de l'Isle Adam, messire Jehan de Lucembourc, (...) lesquieulx les faisoient meurtrir dedans les prisons (...) par le borreau de Paris et ung tas de portefaiz et de brigans (LE BOUVIER, Chron. Ch. VII C.C.J., c.1451-1455, 86).
[3] ...et les tuerent parmi les prisons de Paris (...). Et estoient conduiseurs de ceste besoingne et malefaïon ledit sire de l'Isle Adam, messire Jehan de Lucembourc, (...) lesquieulx les faisoient meurtrir dedans les prisons (...) par le borreau de Paris et ung tas de portefaiz et de brigans (LE BOUVIER, Chron. Ch. VII C.C.J., c.1451-1455, 86).
[4] Lesquelz compaignons (...) firent tant qu'iz ouvrirent par force l'uis des dictes prisons et se partirent d'icelles, et avec eulx se parti le dit suppliant.. Pour doubte de laquelle fraccion..., il s'est bouté en franchise (Chron. Mt-St-Mich. L., t.2, Pièces diverses, 1432-1463, 24).
[5] Pour leur remonstrer leur follie, Devez leur herault retenir Et en voz prisons detenir, Qu'il a parlé arrogamment, Et le lesser leans morir Pour monstrer leur follyement. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 416).
[6] En despit d'elle si est mis Au plus destroit de mes prisons Son messagier, et est soubzmis Endurer tous les jours grillons. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 428).
[7] Dieu qui de ce fait cy ordonne Veult que la seconde personne De la Trinité souveraine Voist la jus prendre char humaine, Pour avoir Adam et les siens Hors des prisons et des liens De tous les princes infernaulx (MARCADé, Myst. Pass. Arras R., a.1440, 11).
[8] Pere, ve cy tous les humains Que des abismes inhumains Et hors des prisons Lucifer, Le tenebreux prince d'infer, J'ay tiré, reçoy les en gré Chascun de degré en degré. (MARCADé, Myst. Pass. Arras R., a.1440, 279).
[9] Or sçay je bien que les Juïfz De ma mort feront feste grande, Et pour cela je vous commande Que tous les nobles de grans loz, Qui sont en noz prisons encloz, Faictes tuer dessus ma lame Aprés que j'aray rendu l'ame. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 371).
[10] Puis qu'il fault parler a la lettre l[ett]re, La chose soit ainsy partye : Rendez Joseph d'Arimathie Que vous avez, sans mesprisons, Enfermé dedans voz prisons, Se sur ce nous voulez comprendre : Nous nous faisons fort de vous rendre Jhesus que nous avons gardé Ou sepulcre. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 887).

103 attestations 
 Page /11 
Fermer la fenêtre