C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de prirent dans la Base des Partiels 

33 attestations 
 Page /4 

[1] ...les deux compaignons le Cueur et Desir (...) se prirent a penser qu'ilz avoient grant tort, et que s'ilz eussent du vin largement que on les pourroit tenir pour yvrongnes : premier le Cueur, de ce qu'il se courrouçoit si ligierement, qui ung petit estoit fumeux (RENé D'ANJOU, Cuer am. espris W., 1457, 113).
[2] Quant Jehan de Paris et ses gens virent que la pluye venoit a force, ilz prirent leurs manteaux et chapperons a gorge (Jehan de Paris W., c.1494-1495, 38).
[3] Le roy d'Arragon print la royne d'Espaigne, et sa fille fut menee par le roy de Navarre, et le roy de Portugal print la royne d'Arragon, et les aultres princes et barons prirent chascun dame et damoiselle, et se mirent en tresbelle ordonnance. (Jehan de Paris W., c.1494-1495, 77).
[4] Puis quand ce vint à l'issue du noble banquet, et que chacun se fut levé de table, tous se prirent à danser par la salle. (Faits Lalaing K., c.1470, 64).
[5] Lors encommencèrent trompettes à corner, et ménestrels à jouer, et autres instruments mélodieux à sonner; et chevaliers et dames se prirent de tous costés par la salle à danser, chanter et envoisier et faire feste (Faits Lalaing K., c.1470, 64).
[6] L'heure venue, et qu'il fut temps d'aller coucher, les chevaliers et escuyers qui l'avoient accompagné au souper, prirent congé de messire Jacques et retournèrent chacun en son lieu. (Faits Lalaing K., c.1470, 115).
[7] ...et quand l'heure fut venue de soy aller coucher, ceux gentilshommes portingalois prirent congé de messire Jacques et s'en allèrent tous coucher chacun en son hostel. (Faits Lalaing K., c.1470, 119).
[8] Et quand ce vint le lendemain matin, (...) se préparèrent et ordonnèrent pour partir, et firent partir leurs mules et sommiers, qui portoient les bahus et malles, et prirent le chemin tirant vers la cité de Evre (Faits Lalaing K., c.1470, 119).
[9] Puis après toutes révérences faites, iceux deux grands seigneurs prirent messire Jacques au milieu d'eux deux; sy le conduirent et amenèrent jusques en la chambre du roy (Faits Lalaing K., c.1470, 123).
[10] ...mais à Diégo de Gusman ne souvint de l'ordonnance faite par les juges; car au premier son de trompette, après ce qu'il fut fini, tout à l'étourdi, il saillit hors de son pavillon; mais ceux qui l'avoient à conseiller, moult hastivement le prirent et le remenèrent en son pavillon; non obstant ce, au second coup de trompette il en fit pareillement autant (Faits Lalaing K., c.1470, 137).

33 attestations 
 Page /4 
Fermer la fenêtre