C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de prinst dans la Base des Partiels 

73 attestations 
 Page /8 

[1] ...mais depuis que le souldain prinst l'isole de Cipre, si a desprisée la puissance de crestiens que il a restreint lez pas de consumer la malvasia. (Passage Terre Sainte Piloti D., 1441, 158).
[2] Si fit seoir a sa table et disner aveuc le conte de Dunois et ly ledit de Clugny, lequel, aprés graces rendues a Dieu, prinst congié desdis contes (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 57).
[3] Maiz Raimon lui [a Melusigne] menti sa foy, Si la perdy par son desroy, Car veoir ne la devoit point Le samedi en cellui point [en serpent]. Il la vit, dont il fist folie; Il en perdy sa compaignie, Dont il estoit plus escreü Qu'omme qui oncques fust veü. Lui et sa lignie en cheürent, N'oncques depuis ce jour n'acrurent; Adoncques prinst a decheoir, Encor le puet on bien veoir. (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 310).
[4] Trop fu grant le debat la ou Salhadin et Chavingni s'entrebatoient ; eulx deux s'entreapoignerent fort et serré, et adont sailli sus Chavingni, et le prinst par le heaulme si estroitement qu'a terre le porta. (Saladin C., c.1465-1468, 105).
[5] Et fist tant Salhadin que l'en li monstra le chevalier flamenc, pour quoy, ad ce qu'il resjouïst la compaignie, il prinst sez armez au champ de gueulez et a .VJ. besans d'or, et atout grant plenté de menestreulz, clarons et trompettez, autant par sorne comme aultrement, s'adreça lui mesmez devant le chevalier de Flandrez, qui guerez n'estoit en pompeux estat, car il estoit povre, et lui dist en sourriant... (Saladin C., c.1465-1468, 108).
[6] Jason doncquez crut de beauté en plus grande beaulté, son pere prinst grant plaisir a le nourrir. Tamps se passa, Jason crut et sceut aler et parler (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 126).
[7] Le roy cessa atant son testament. Peleus emprint la charge de gouverner le royaulme et de lors en avant se prinst a regenter la cité et Jason, qui par trait de tamps parvint en l'aage de dixhuit ans. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 127).
[8] Peleus donques et Jason se partirent de Thessalonique par la maniere ditte, l'un triste et l'autre joyeux. Quant ilz furent aux champs, Jason, comme joyeux, se prinst a esprouver ses chevaulx, et Peleus, comme triste et traytre qu'il estoit, commença a baissier la teste et dist en son malvais courage: "Auray je jamais mieux? O, que feray? - Je ne sçay. - Murtriray je Jason..." (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 131).
[9] Peleus (...) tout ce jour chevaulça jusques au soir qu'il prinst logis en la maison d'une dame ancienne qui le receupt a grant joye et Jason ossi. Et trouverent qu'elle couvroit la table pour festoier un chevalier estrangier qu'elle avoit logié par charité. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 132).
[10] De celle nouvelle le roy eut grant joye, et comme cil qui tant ardoit en l'amour de la royne Mirro qu'il ne sçavoit s'il veilloit ou dormoit, il se desguisa le mieux qu'il poeut et par herbes changea sa couleur, prinst deux chevaliers avec luy, ausquelz il declaira qu'il s'en aloit devers sa dame soy faindant estre un simple chevalier, et leur deffendy qu'ilz ne lui feissent autre honneur qu'a un chevalier. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 133).

73 attestations 
 Page /8 
Fermer la fenêtre