C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de prests dans la Base des Partiels 

16 attestations 
 Page /2 

[1] duquel nombre les cinquante lances et les archiers ... cheval seront tousjours prests pour estre en nostre service sur les champs ... courses, chevauchées et ... sièges, se mestiers est, quant requis en seront de par nous (Chron. Mt-St-Mich. L., t.2, Pièces diverses, 1432-1463, 65).
[2] Car moult de maulz me surviengnent en ceste valee de misere, lesquelz me troublent souvent, me contristent et obscurcissent et trés souvent m'empeschent, me detraient, me oignent ou atraient et me impliquent affin que je n'aye franc accés a toy et que je ne goe des joieux embracemens qui toudis sont prests aux beneurés esperis. (Internele consol. P., 1447, 131).
[3] L'endemain matin se leverent tous ceulx de leans. Et lors que monseigneur Jehan les regarde, il en fist armer a toutes adventures et luy mesmes se fist armer, commandant que les chevaulx fuissent prests. (Jehan d'Avennes F., c.1465-1468, 124).
[4] ...il descendit les degrés de la salle et vint en bas, où il trouva son cheval prest pour monter; mais sans mettre pied à l'estrier saillit en la selle. Puis quand il vit ses gens et serviteurs estre prests, il brocha de l'esperon, et issit hors du chastel de Lalaing et prit le chemin vers Bruxelles. (Faits Lalaing K., c.1470, 26).
[5] ...tous s'efforcèrent, chevaliers et escuyers, d'eux préparer et mettre en point pour estre prests au jour qui estoit nommé. En plusieurs et diverses manières s'en devisoient les gens du roy, disans l'un à l'autre: "Or y perra qui bien le fera..." (Faits Lalaing K., c.1470, 46).
[6] Quand les six champions furent prests et appareillés d'issir hors de leurs pavillons, en attendant les cris, défenses et ordonnances accoutumées de faire au champ clos, incontinent furent faites et publiées aux quatre corons des lices, les défenses de par le roy d'Escosse, à son de trompe, par trois fois (Faits Lalaing K., c.1470, 174).
[7] Lors le juge sachant les deux champions estre prests pour chacun faire son devoir, fit faire les cris de par le duc et toutes les autres semonces à ce appartenans. (Faits Lalaing K., c.1470, 206).
[8] En après ce que le chevalier gardant le pas et iceluy de Boniface furent montés, armés et prests dedans les lices, les lances mesurées et ajustées par quatre escuyers devant et en la présence du juge, (...) on bailla au chevalier garde du pas sa lance, et pareillement au chevalier sicilien. (Faits Lalaing K., c.1470, 209).
[9] Tu leur diras honnestement Que le Roy leur mande expres Qu'a luy viengnent hastivement, En armes, habillez et prests. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 203).
[10] Voy cy tous nos aisements prests. Josep, abregeons ce mistere. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 276).

16 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre