C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de prennent dans la Base des Partiels 

66 attestations 
 Page /7 

[1] Et c'est l... o- ilz prennent leur hardement et font pluseurs batailles. (LA BROQUIèRE, Voy. Outr. S., c.1455-1457, 228).
[2] Et prennent oysiaulx plus grants que faucons, qui s'appellent gerfaulx, qui vivent des lièvres et perdris, et fracolins, qui sont en celle ysle. (LE BOUVIER, Descript. pays H., p.1451, 65).
[3] Je vi l... une autre manière de peschier : Les gens ont en leurs nefs, une tine d'eaue chaude, et puis prennent un sac ... leur col et se mettent en l'eaue tout nudz (JEAN LE LONG, Voy. Odoric C., 1351, 267).
[4] Et quant il i vont et il avient que il prennent aucun homme qui ne se puet raembre par son argent, tantost il l'occient et puis le menjuent tout cuit. (VIGNAY, Merv. Terre Outr. T., c.1331-1333, 42).
[5] L'autre [main] est tenant ung baston crochu duquel elle [la main] houe et mine et fouit, et ceste appartient aux prelatz de l'Eglise qui gratent et minent et prennent les biens de l'Eglise a tort et a travers, ce que peuvent sans riens y mettre. (Déclar. Hyst. S., a.1449, 161).
[6] Ceulx cy n'ont pas bonne fin ne bonne entention, mais estudient pour avoir honneurs et vanitez du monde. Les dyables leur presentent en leur entention bonnés, chapperons fourrez, chaires haultes et pareez, et a ceste entention prennent ilz le labour et l'estude que ilz en ont. (Déclar. Hyst. S., a.1449, 190).
[7] En consideracion de ce remede est ordonne es religions que on lise au diner. Et ce gardent plusieurs prelas qui samblablement font lire quand ilz prennent leur refection corporelle. (* *, 188).
[8] Raimon a son cuir dessaché, Mais moult se sont esmerveillé Quant si delié taillé le voyent; Ilz ne scevent que faire doyent. Deux hommes sont la seurvenu, Prennent le cuir taillé menu; Tantost l'ont mis en un luissel Et en firent un grant troussel. Le bout a un pel ont noué, Le rochier ont environné, Mais du cuir granment demoura. Au pal li un fort l'atacha, Le bout emporte contrevau, Car il tenoit trop bien au pau. (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 137).
[9] Bricet viens moy tantost couurir Icy sus mon lict d'estrain Plus que couste de penne est sain A ceulx qui le prennent a gre (Myst. st Martin K., a.1500, 302).
[10] (r)...Et si advient que père ou mère, Oncle, tante, seur ou frère Les reprennent par grant doulceur, Ilz prennent tout ce par rigueur». (Myst. ste Barbe P., 1493, 30).

66 attestations 
 Page /7 
Fermer la fenêtre