C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de pourvu dans la Base des Partiels 

8 attestations 
 Page /1 

[1] ...au cas que le plaisir de mon compagnon sera de faire armes à cheval et me voudra de ce requerre, je seray prest le tiers jour après ensuivant, (...) pourvu que je n'aye essoine de mon corps, telle que je ne puisse bonnement porter armes, ou autre excusation raisonnable. (Faits Lalaing K., c.1470, 97).
[2] ...ledit seigneur a fait porter la provision du companaige, comme poysson et cher, et tout le surplus ay pourvu à mes despens (Comptes roi René A., t.3, 1451-1480, 41).
[3] ...metez les lui ou faictes mectre tantost et sans délay à plaine délivrance, pourvu qu'il baillera son dénombrement et adveu dedans temps deu et fera et payera les austres droiz et devoirs, saucuns en sont pour ce deuz, se faiz et payez ne les a. (Archives servit. Louis XI T., 1451-1481, 37).
[4] ...cellui à qui ce advenra sera tenu de porter par ung an entier ung bracellet d'or en son bras, tel que cellui qui l'avera porté jus lui vorra baillier, pourvu que il ne troeuve la dame ou damoiselle qui la clef portera ; et quant l'avera trouvé, se celle lui veult deffremer, il est tenu de soy laissier deffremer (ESCOUCHY, Chron. B., t.1, c.1461-1472, 268).
[5] ... [la partie adverse] luy obice [à Jean Royer qui a été pourvu de la prébende de Tournai] entre autres choses qu'il est natif de Poligny ou conté de Bourgongne, lequel conté il dit estre hors des limites de nostre royaulme, et par ce incapable de il obtenir benefice ; laquelle objection n'est point veritable et est faicte contre nous et nostre bon et juste droit (Lettres Louis XI, V., t.8, 1479-1480, 1).
[6] ...auchuns (...) le (...) tiennent en procès [René Lucas à qui l'on conteste l'archidiaconé dont il a été pourvu] (...) et mesmement (...) Jehan Remon, lequel pour tousjours travailler et vexer nostredit conseillier, pour ce que, après plusieurs delaiz donnez de produire, ilz fut forcloz par nosdiz conseillers de produire, et ad ceste cause interjecta une appellation par davant vous, laquelle depuys il a fait mettre au neant soubz son donné entendre, et estoit mandé à nosdiz conseilliers de luy pourvoir de delay de produire, ce que ledit maistre René a debatu (Lettres Louis XI, V., t.8, 1479-1480, 108).
[7] ...auchuns (...) le (...) tiennent en procès [René Lucas à qui l'on conteste l'archidiaconé dont il a été pourvu] (...) et mesmement (...) Jehan Remon, lequel pour tousjours travailler et vexer nostredit conseillier, pour ce que, après plusieurs delaiz donnez de produire, ilz fut forcloz par nosdiz conseillers de produire, et ad ceste cause interjecta une appellation par davant vous, laquelle depuys il a fait mettre au neant soubz son donné entendre, et estoit mandé à nosdiz conseilliers de luy pourvoir de delay de produire, ce que ledit maistre René a debatu (Lettres Louis XI, V., t.8, 1479-1480, 108).
[8] ...auchuns (...) le (...) tiennent en procès [René Lucas à qui l'on conteste l'archidiaconé dont il a été pourvu] (...) et mesmement (...) Jehan Remon, lequel pour tousjours travailler et vexer nostredit conseillier, pour ce que, après plusieurs delaiz donnez de produire, ilz fut forcloz par nosdiz conseillers de produire, et ad ceste cause interjecta une appellation par davant vous, laquelle depuys il a fait mettre au neant soubz son donné entendre, et estoit mandé à nosdiz conseilliers de luy pourvoir de delay de produire, ce que ledit maistre René a debatu (Lettres Louis XI, V., t.8, 1479-1480, 108).

Fermer la fenêtre