C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de pourveuz dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] afin que les serviteurs du Roy, de monseigneur le Daulphin et des autres seigneurs et les bons estudiant de l'estude de Paris et autres puissent estre pourveuz, chascun selon son estat et degré (FAUQ., I, Pièces diverses, 1417-1420, 95).
[2] mais recevoir les appellacions ou non (...) regarde principalment l'interest des subgiez appellans, afin qu'il soient pourveuz contre les oppressions des seigneurs demeniers (Cédule roi Anglet. D., 1369, 91).
[3] Et par le conseil de beaucoup de gens misdrent le siege à Avranches, sans etre pourveuz d'artillerie ne maineuvres ne argent (GRUEL, Chron. Richemont L., c.1459-1466, 155).
[4] ...et ordonna que quant aucuns officiers de élections, greneteries, contrerolles, greffes et autres telz offices vacqueroient par mort, que les nommez oudit roole feussent pourveuz selon l'ordre d'icelui (BAUDE, Eloge Ch. VII, V., p.1484, 131).
[5] Et si fut crié au son de la trompète par plusieurs lieux en icelle ville, que toutes personnes, de quelque estat qu'ilz feussent, qui avoient voulenté de y demourer, feussent pourveuz de vivres pour dix moys, et ceulx qui n'avoient puissance de ce faire, se partissent et alassent où bon leur sembleroit. Après lequel cry se départirent certain nombre de povres gens, et aussi plusieurs dames, damoiselles et bourgoises, avecques aucunes gens d'église, et autres hommes anciens et non aidables. (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.3, c.1425-1440, 282).

Fermer la fenêtre